Turkusowe hulajnogi elektryczne od Tier wkrótce otrzymają nowe malowanie, a sama marka zniknie. Po przejęciu przez holendersko-francuskiego konkurenta Dotta w styczniu tego roku, pojazdy będą teraz miały tę samą konstrukcję Dott, jak ogłosiła firma.
Aplikacja Tier również zostanie wyłączona. Użytkownicy muszą przejść na platformę Dott. „Przeprowadziliśmy ankietę wśród wielu klientów i zauważyliśmy, że świadomość marki Dott jest bardziej widoczna we wszystkich 21 krajach” – powiedział Niemieckiej Agencji Prasowej Philipp Haas , dyrektor zarządzający na rynki niemiecki, austriacki i szwajcarski.
Zwierzęta są lepiej znane tylko w Niemczech. Ale: „W Niemczech zauważyliśmy, że branding lub marka nie są aż tak istotne” – podkreślił Haas. Dla użytkowników nacisk kładziony jest na niezawodność pod względem zasięgu i dostępności pojazdów. Przejście na walutę ma rozpocząć się w Niemczech w połowie października i zakończyć za kilka tygodni.
W styczniu Dott i Tier połączyły się. Dott jest szczególnie dobrze reprezentowany w krajach Beneluksu i Francji, natomiast Tier był szczególnie aktywny w krajach niemieckojęzycznych. Oprócz e-hulajnóg w ofercie pojazdów znajdują się również e-rowery. Poziom oddzielony od tradycyjnej wypożyczalni rowerów po przejęciu Dott. Motorowery elektryczne również od dawna nie są częścią oferty.