Teleperformance Germany (TPG) rozpoczął działalność operacyjną w Katowicach. Pierwszym klientem nowego centrum TPG jest globalny gracz z branży sportowej. Z biura w nowoczesnym kompleksie GPP Business Park, pierwszym polskim budynku wyróżnionym w konkursie GEE Green Buildings Awards, konsultanci TPG w Katowicach obsługują niemieckich klientów internetowego sklepu producenta artykułów sportowych.
Nowy oddział TPG w Katowicach, podobnie, jak i wszystkie inne spółki należące do Grupy Teleperformance, działa w oparciu o najwyższe standardy w branży, które zapewniają wysoką jakość obsługi klienta przy równoczesnej dbałości o satysfakcję pracowników.
W naszym biznesie najważniejsi są ludzie. Strategia naszej firmy zakłada, że „zadowoleni pracownicy z zadowoleniem obsługują klientów, co w rezultacie przekłada się na zadowolenie naszych klientów i ich udziałowców”. Takie podejście sprawdza się w innych naszych oddziałach i z pewnością sprawdzi się w Katowicach, przekładając się na satysfakcję klientów i pracowników nowopowstałego oddziału – mówi Thomas Güther, CEO Teleperformance Germany.
TPG działa zgodnie z normami TOPS (Standardy i Procesy Operacyjne Teleperformance), które zostały zaprojektowane w oparciu o najnowocześniejsze standardy, takie jak COPC, funkcjonujące w branży produkcyjnej i usługowej. Postawa, talent, odpowiedzialność i zaangażowanie oraz to, że liderzy zespołów spędzają 80% czasu na informacji zwrotnej i coachingu pracowników, to kluczowe elementy tych standardów. Pozwala to na efektywne zarządzanie procesami w firmie, a równocześnie daje pracownikom jasne wytyczne co do ich możliwości kariery w firmie.
Zarówno obecni pracownicy, jak i ci, którzy dołączą do nas w najbliższym czasie, będą mieć szansę na szybkie awanse i karierę w międzynarodowej organizacji. Jest to wyjątkowa możliwość, którą może zaproponować tylko firma będąca na początkowym etapie rozwoju – mówi Ewa Wesoły, szefowa TPG w Katowicach.
TPG proponuje pracownikom nie tylko wysokie standardy pracy, ale i przyjazne środowisko pracy. Niedawno ukończyliśmy prace adaptacyjne w nowym biurze, gdzie nasi konsultanci rozpoczęli pracę na pierwszym projekcie. Będą oni mieli okazję do obsługi klientów jednej z najbardziej prestiżowych marek w branży sportowej – dodaje Ewa Wesoły.
Nowa siedziba TPG w Katowicach mieści się w biurowcu „Alder”, należącym do kompleksu Górnośląskiego Parku Przemysłowego. Posiada on certyfikację BREEAM, co oznacza, że został wybudowany zgodnie z zasadami zrównoważonego projektowania i łączy komfort biznesu z dbałością o pracowników i środowisko naturalne. Odzwierciedla to globalną filozofię Teleperformance, który wybierając lokalizację dla swoich oddziałów, zapewnia im odpowiedni standard, zgodny z tą filozofią.
TPG w Katowicach to oddział Teleperformance Germany należącego do Grupy Teleperformance – światowego lidera na rynku usług outsourcingu w zakresie zarządzania relacjami z klientem i telefonicznych centrów obsługi klienta. Grupa Teleperformance posiada około 135 000 skomputeryzowanych miejsc pracy, zatrudnia ponad 175 000 pracowników w 270 centrach obsługi klienta w 62 krajach, z których obsługuje ponad 150 rynków na całym świecie. Obsługuje klientów w 63 dialektach i językach, występując w imieniu największych międzynarodowych przedsiębiorstw działających w różnych branżach i sektorach gospodarki. TPG w Katowicach obsługuje klientów Teleperformance Germany działających na rynku niemieckim.