Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

GospodarkaIT

TPG rozpoczął działalność w Katowicach

Teleperformance Germany (TPG) rozpoczął działalność operacyjną w Katowicach. Pierwszym klientem nowego centrum TPG jest globalny gracz z branży sportowej. Z biura w nowoczesnym kompleksie GPP Business Park, pierwszym polskim budynku wyróżnionym w konkursie GEE Green Buildings Awards, konsultanci TPG w Katowicach obsługują niemieckich klientów internetowego sklepu producenta artykułów sportowych.

Nowy oddział TPG w Katowicach, podobnie, jak i wszystkie inne spółki należące do Grupy Teleperformance, działa w oparciu o najwyższe standardy w branży, które zapewniają wysoką jakość obsługi klienta przy równoczesnej dbałości o satysfakcję pracowników.
W naszym biznesie najważniejsi są ludzie. Strategia naszej firmy zakłada, że „zadowoleni pracownicy z zadowoleniem obsługują klientów, co w rezultacie przekłada się na zadowolenie naszych klientów i ich udziałowców”. Takie podejście sprawdza się w innych naszych oddziałach i z pewnością sprawdzi się w Katowicach, przekładając się na satysfakcję klientów i pracowników nowopowstałego oddziału – mówi Thomas Güther, CEO Teleperformance Germany.
TPG działa zgodnie z normami TOPS (Standardy i Procesy Operacyjne Teleperformance), które zostały zaprojektowane w oparciu o najnowocześniejsze standardy, takie jak COPC, funkcjonujące w branży produkcyjnej i usługowej. Postawa, talent, odpowiedzialność i zaangażowanie oraz to, że liderzy zespołów spędzają 80% czasu na informacji zwrotnej i coachingu pracowników, to kluczowe elementy tych standardów. Pozwala to na efektywne zarządzanie procesami w firmie, a równocześnie daje pracownikom jasne wytyczne co do ich możliwości kariery w firmie.
Zarówno obecni pracownicy, jak i ci, którzy dołączą do nas w najbliższym czasie, będą mieć szansę na szybkie awanse i karierę w międzynarodowej organizacji. Jest to wyjątkowa możliwość, którą może zaproponować tylko firma będąca na początkowym etapie rozwoju – mówi Ewa Wesoły, szefowa TPG w Katowicach.
TPG proponuje pracownikom nie tylko wysokie standardy pracy, ale i przyjazne środowisko pracy.  Niedawno ukończyliśmy prace adaptacyjne w nowym biurze, gdzie nasi konsultanci rozpoczęli pracę na pierwszym projekcie. Będą oni mieli okazję do obsługi klientów jednej z najbardziej prestiżowych marek w branży sportowej – dodaje Ewa Wesoły.
Nowa siedziba TPG w Katowicach mieści się w biurowcu „Alder”, należącym do kompleksu Górnośląskiego Parku Przemysłowego. Posiada on certyfikację BREEAM, co oznacza, że został wybudowany zgodnie z zasadami zrównoważonego projektowania i łączy komfort biznesu z dbałością o pracowników i środowisko naturalne. Odzwierciedla to globalną filozofię Teleperformance, który wybierając lokalizację dla swoich oddziałów, zapewnia im odpowiedni standard, zgodny z tą filozofią.
TPG w Katowicach to oddział Teleperformance Germany należącego do Grupy Teleperformance – światowego lidera na rynku usług outsourcingu w zakresie zarządzania relacjami z klientem i telefonicznych centrów obsługi klienta. Grupa Teleperformance posiada około 135 000 skomputeryzowanych miejsc pracy, zatrudnia ponad 175 000 pracowników w 270 centrach obsługi klienta w 62 krajach, z których obsługuje ponad 150 rynków na całym świecie. Obsługuje klientów w 63 dialektach i językach, występując w imieniu największych międzynarodowych przedsiębiorstw działających w różnych branżach i sektorach gospodarki. TPG w Katowicach obsługuje klientów Teleperformance Germany działających na rynku niemieckim.

Polecane artykuły
AktualnościITTechnologieWiadomości

Bill Gates twierdzi, że gdyby zakładał Microsoft dzisiaj, skupiłby się na branży AI

AktualnościITWiadomości

Amerykański inwestor Apollo rozważa zainwestowanie miliardów w firmę Intel

AIAktualnościITWiadomości

Sundar Pichai, twierdzi, że AI będzie rozwijać ludzkość na 4 główne sposoby

AktualnościITWiadomości

Spór prawny w Brazylii: Platforma X Muska częściowo się poddaje

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły