Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościWiadomości

Taylor Swift wzmacnia biznes Eventim

Marketer biletów CTS Eventim znacząco zwiększył sprzedaż i zysk operacyjny w pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 roku dzięki kilku ważnym wydarzeniom i większemu popytowi na bilety. Grupa MDax skorzystała na cyklach koncertów, takich jak „The Eras Tour” amerykańskiej piosenkarki Taylor Swift i występach Paula McCartneya, które zaplanowano na przyszły rok. Przedsprzedaż przebiegała tutaj dobrze, ogłosiło w czwartek kierownictwo składające się z dyrektora generalnego Klausa-Peterschulenberga (72 l.).

W okresie od stycznia do września przychody wzrosły o 23 procent, do 1,8 miliarda euro w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Zysk przed odsetkami, podatkami, amortyzacją, skorygowany o efekty specjalne, był o około jedną trzecią wyższy niż w roku poprzednim i wyniósł 343,3 mln euro. Obejmuje to jednak również wypłaty odszkodowań od rządu federalnego za nieudane pobranie opłaty drogowej na rzecz AutoTicket, spółki joint venture pomiędzy CTS Eventim i austriacką firmą specjalizującą się w opłatach drogowych Kapsch. Konkluzja jest taka, że ​​CTS zarobiło dobre 205 milionów euro po 131 milionach rok temu.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Jak Rihanna została miliarderką – bez nowej muzyki

AktualnościWiadomości

Urządzenia sieciowe powinny stać się bezpieczniejsze

AktualnościWiadomości

Ikea odnotowuje znaczny spadek sprzedaży

AktualnościITWiadomości

TikTok firmy ByteDance likwiduje setki miejsc pracy

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *