Marketer biletów CTS Eventim znacząco zwiększył sprzedaż i zysk operacyjny w pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 roku dzięki kilku ważnym wydarzeniom i większemu popytowi na bilety. Grupa MDax skorzystała na cyklach koncertów, takich jak „The Eras Tour” amerykańskiej piosenkarki Taylor Swift i występach Paula McCartneya, które zaplanowano na przyszły rok. Przedsprzedaż przebiegała tutaj dobrze, ogłosiło w czwartek kierownictwo składające się z dyrektora generalnego Klausa-Peterschulenberga (72 l.).
W okresie od stycznia do września przychody wzrosły o 23 procent, do 1,8 miliarda euro w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Zysk przed odsetkami, podatkami, amortyzacją, skorygowany o efekty specjalne, był o około jedną trzecią wyższy niż w roku poprzednim i wyniósł 343,3 mln euro. Obejmuje to jednak również wypłaty odszkodowań od rządu federalnego za nieudane pobranie opłaty drogowej na rzecz AutoTicket, spółki joint venture pomiędzy CTS Eventim i austriacką firmą specjalizującą się w opłatach drogowych Kapsch. Konkluzja jest taka, że CTS zarobiło dobre 205 milionów euro po 131 milionach rok temu.