Klienci mogą już korzystać z usług BANCOVO. – pierwszej w Polsce, w pełni cyfrowej platformy pośrednictwa finansowego online. Jej twórcy planują sukcesywnie nawiązywać strategiczne partnerstwa z najważniejszymi podmiotami e-commerce w Polsce. Wprowadzenie BANCOVO. na rynek wspierane będzie intensywną kampanią medialną.
Platforma BANCOVO. to nowoczesne rozwiązanie, dające klientom dostęp do rzeczywistych ofert banków oraz firm pożyczkowych i umożliwiające im uzyskanie pożyczki przez Internet w prosty i przyjazny sposób. Wnioskowanie o pożyczkę zostało maksymalnie uproszczone, ponad połowa pól uzupełnia się automatycznie z użyciem zaawansowanych narzędzi wykorzystujących machine learning, w oparciu o dostępne online zewnętrzne bazy danych. Oferty klient zobaczy po jednej minucie od złożenia wniosku, a pieniądze może otrzymać nawet w 15 minut.
– BANCOVO. ma potencjał by stać się najważniejszą platformą e-commerce branży finansowej w Polsce, która w 2020 roku sprzeda łącznie 2-3 mld zł kredytów – deklaruje Monika Charamsa, Prezes spółki NewCommerce Services, która jest właścicielem marki BANCOVO. – Klienci w XXI wieku są przyzwyczajeni do tego, że większość spraw załatwiają przez Internet. BANCOVO. tworzy nową kategorię usług finansowych – finansowy marketplace, umożliwiający skorzystanie z kredytów i pożyczek online. Startujemy z ofertą czterech instytucji finansowych, niemniej zainteresowanie dołączeniem do naszej platformy jest duże, a kolejne integracje są już w toku. Planujemy podłączać minimum trzy nowe podmioty w perspektywie kwartału – dodaje Monika Charamsa.
BANCOVO. stawia na transparentną prezentację ofert swoich partnerów. W oparciu o oczekiwania klienta zostaną mu przedstawione rozwiązania dopasowane do jego potrzeb. Sama umowa zostanie zawarta przez Internet, z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Platforma zapewnia profil klienta o odpowiedniej jakości dzięki zastosowanym narzędziom, takim jak prescoring, czy tarcza anta-fraudowa.
– BANCOVO. to pierwszy w Polsce marketplace w obszarze finansów, który łączy dwa światy: klientów, którzy korzystając z usług finansowych oczekują, że uczynią to online oraz instytucji finansowych, które zyskają szeroki dostęp do nowego profilu klienta. Technologia pozwala uczynić ten proces przyjaznym, transparentnym i bezpiecznym dla klienta – mówi Wojciech Rudzki, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w BANCOVO.
Inwestorem BANCOVO. jest Alior Bank, który przeznaczył na projekt 30 mln złotych. Koncepcja stworzenia nowoczesnej platformy pośrednictwa finansowego online została przedstawiona w strategii „Cyfrowego Buntownika” Alior Banku. Za stworzenie, działanie i dalszy rozwój BANCOVO. odpowiedzialna jest spółka NewCommerce Services, w pełni niezależny od banku podmiot. Wprowadzenie marki BANCOVO. na rynek