Artykuł miesiąca: Dom Opiekuńczych Skrzydeł - pamiętaj o 1% podatku KRS 630706.

AktualnościWiadomości

Recepcja idealna – co zrobić, aby klient nie nudził się w poczekalni?

 

Oczekiwanie w kolejce jest dla wielu osób bardzo nużące. Dlatego recepcja lub poczekalnia zaaranżowana w firmie to dobre miejsce na zapoznanie klientów z usługami przedsiębiorstwa lub nowymi, atrakcyjnymi ofertami. Z jakich narzędzi skorzystać, żeby klient nie nudził się w poczekalni i chętniej wracał do firmy?

Pisma, broszury reklamowe i książki

To pierwszy i najpopularniejszy sposób na to, żeby zająć czas oczekującym klientom. Warto zainwestować w pisma z różnych branż, niezależnie od charakteru działalności – do poczekalni mogą przyjść młode osoby lub dorośli o rozmaitych zainteresowaniach. Można podejść do tego zagadnienia w uniwersalny sposób, wybierając na przykład pisma motoryzacyjne, modowe, o tematyce beauty, sportowe, publicystyczne czy gazety z ciekawostkami naukowymi.

Broszury reklamowe

Aby jeszcze bardziej urozmaicić zestaw pism, można do nich dodać broszury reklamowe znanych firm współpracujących z przedsiębiorstwem, na przykład telefonii komórkowej lub lokalnej agencji kulturalnej. Dzięki temu klient będzie mógł wykorzystać wolną chwilę w konstruktywny sposób, na przykład zapoznając się z najciekawszymi wydarzeniami w okolicy czy decydując się na korzystną ofertę. W kwestii pism i broszur reklamowych warto pamiętać, aby były aktualne.

Książki

Książki to również dobry sposób na skrócenie czasu oczekiwania klienta. Jeżeli chodzi o konkretny dobór tytułów, mogą to być na przykład klasyki literatury. Dzięki temu osoba w poczekalni nie będzie musiała długo zastanawiać się, co wybrać. Co więcej, warto postawić na krótsze książki, tak aby można je było przeczytać nawet w trakcie oczekiwania w poczekalni lub recepcji.

Telewizja w poczekalni to dobry pomysł

Aby jeszcze lepiej zająć czas osobom znajdującym się w poczekalni, można zdecydować się na takie rozwiązanie, jak TV. Biznes dzięki temu będzie mógł się rozwijać prężniej, a klienci w poczekalni na pewno docenią, że firma dba o ich cenny czas i będą chętnie wracać do takiego miejsca. Telewizja zabije nudę w trakcie czekania, a w miejscach, takich jak przychodnia, pacjenci będą mogli się zrelaksować przed wizytą w gabinecie lub zabiegiem.

TV Biznes – jaką ofertę wybrać?

Telewizja biznesowa to rozwiązanie, które może przypaść do gustu zarówno pracownikom, jak i osobom w poczekalni. TV biznes może być wykorzystana na przykład do odtwarzania programów telewizyjnych, z którą jest związany prowadzony biznes. Telewizor w przestrzeni pracowniczej, dzięki któremu można być na bieżąco z najważniejszymi wydarzeniami, będzie na pewno dużym udogodnieniem.

Telewizja biznesowa jest oferowana na przykład przez takich dostawców, jak Polsat i INEA. W pierwszym przypadku dostępne są różne pakiety kanałów telewizyjnych w odmiennej cenie, a także dekoder z funkcją multiroom, który umożliwia odtwarzanie różnych programów w innych pomieszczeniach.

Jeżeli chodzi o propozycję INEA, jest ona idealnie skrojona pod potrzeby firm. Spełnia wysokie standardy INEA, co przekłada się na większy komfort użytkowania. Dzięki telewizji biznesowej można m.in. personalizować menu dekodera, bezprzewodowo podłączyć go przez sieć Wi-Fi, a także korzystać z takich rozwiązań i technologii, jak FO, VO, IPTV czy sieć GPON. Zapewnia to najwyższą jakość odbieranego obrazu, i to wszystko w atrakcyjnej cenie. Ponadto, telewizja biznesowa INEA gwarantuje szeroką ofertę programową, dzięki której każdy znajdzie coś dla siebie. Usługa obejmuje programy ogólnoinformacyjne i lokalne, obcojęzyczne, sportowe, muzyczne, filmowe, a także kanały dla dzieci.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

KLM oferuje nowe narzędzie do planowania podróży w czasach pandemii – interaktywną mapę Covid-19

AktualnościWiadomości

Facebook chce stworzyć 10 000 miejsc pracy w Europie

AktualnościEnergiaWiadomości

Czy energia jądrowa to zielona inwestycja?

AktualnościTechnologieWiadomości

Technologia przyszłości tworzy innowacyjne fabryki piwa

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: