Co chiński raport na temat handlu zagranicznego oznacza dla świata?

AktualnościWiadomości

Netflix konkuruje z Disneyem w centrach handlowych

Taniec walca na zrekonstruowanym planie „Bridgerton”, następnie gra w szklany most z „Squid Game” i wreszcie zakupy fanowskich przedmiotów do serialu „Stranger Things”: wszystko to powinno wkrótce być możliwe w Netflix . Amerykański serwis streamingowy ogłosił we wtorek, że w przyszłym roku otworzy dwa takie centra handlowe dla fanów seriali w USA. 

Dzięki tak zwanym „domom Netflix” firma chce zbudować kolejny filar, oprócz usługi przesyłania strumieniowego oraz własnej produkcji filmów i seriali. Koncepcja nawiązuje do obiektów rekreacyjnych „Disney World”, z których od lat czerpie zyski gigant rozrywkowy Disney. Ile pieniędzy może być na rynku seriali i filmów, możesz przeczytać w artykule o milionowym biznesie Bridgerton .

Oprócz znanych z serialu sklepów z artykułami fanowskimi oraz restauracji z daniami i napojami znanymi z serialu, pojawią się także interaktywne wystawy, w których fani będą mogli „zanurzyć się” w serialowe światy, każdy o powierzchni 30 000 metrów kwadratowych. Decyzja została już podjęta w sprawie dwóch centrów handlowych: King of Prusów niedaleko Filadelfii w północno-wschodnim stanie Pensylwanii i Galleria Dallas na północy miasta Teksas.

W ostatnich latach Netflix eksperymentował ze sklepami typu pop-up ponad 50 razy w 25 miastach, w tym wokół serialu „Stranger Things”. „Domy Netflixa” to teraz miejsca, w których „nasze ukochane historie ożywają w nowy i nieoczekiwany sposób” – stwierdził serwis streamingowy.

Z informacji wynika, że ​​centra te pozostaną stałe i w planach są kolejne. Netflix uruchomił także własną stronę internetową projektu pod adresem www.netflixhouse.com, na której szczegółowe informacje będą dostępne w przyszłości. W USA wiele centrów handlowych zmaga się ze zmieniającymi się przyzwyczajeniami konsumpcyjnymi obywateli – wiele sklepów stoi pustych. W ostatnich latach kilka sieci domów towarowych zbankrutowało, np. Macy’s, Neiman Marcus i Barneys New York. Centra doświadczeń mają teraz nadać centrom handlowym nowy impuls.

Polecane artykuły
Aktualnościataki cyberCheck PointWiadomości

Pożary w LA oraz kody QR. Wyłudzono dane 80 osób!

AktualnościWiadomości

Richemont błyszczy rekordową sprzedażą w kwartale świątecznym

AktualnościWiadomości

Niemcy gromadzą na swoich kontach biliony euro

Aktualnoście-commerceWiadomości

Akcje Zalando rosną po dobrych danych biznesowych

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

1 Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *