W styczniu br. Matylda Żemajtis awansowała i objęła stanowisko Account Directora w dziale brand w Walk PR – jednej ze spółek należących do marketingowej Grupy Walk. W Walk PR Matylda Żemajtis jest odpowiedzialna za strategiczne doradztwo klientom agencji, organizację zespołu, nadzór client service, realizację projektów niestandardowych, dalszy rozwój portfolio klientów działu brand PR oraz projekty wewnętrzne.
Matylda obsługuje m.in. projekty dla takich Klientów jak Grupa Empik czy SEAT i CUPRA należące do Grupy Volkswagen. Matylda Żemajtis specjalizuje się w komunikacji marek w obszarze konsumenckim ze szczególnym uwzględnieniem tematyki motoryzacji i mobilności, home&design czy kultury i rozrywki. Z branżą PR jest związana od 8 lat. Do zespołu Walk PR dołączyła w grudniu 2018 roku jako Senior Account Manager.
Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz etnologii na Uniwersytecie Warszawskim. Walk PR należy do Grupy Walk jako jednostka wyspecjalizowana w budowaniu trwałych relacji pomiędzy firmami a ich otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym. Od lat znajduje się w czołówce największych agencji PR w Polsce, zdobywając nagrody w konkursach polskich i światowych. Do głównych klientów agencji należą takie marki, jak Empik, Grupa Adamed, Lotte Wedel, Nikon, L’Oreal czy SEAT oraz CUPRA należące do Grupy Volkswagen.