Amerykański producent sprzętu sportowego Under Armour czerpie korzyści ze spadających kosztów transportu i surowców. Zarząd był zatem bardziej pewny siebie i obecnie spodziewa się wzrostu marży brutto ze 100 do 125 punktów bazowych zamiast z 25 do 75 punktów bazowych w roku finansowym 2023/24, jak ogłosił w środę Under Armour. Konkurenci Nike i Adidas mogą wchłonąć niski popyt poprzez cięcie kosztów. W roku finansowym Under Armour oczekuje obecnie spadku sprzedaży o 2–4 procent, zamiast stagnacji.
Szef Adidasa, Björn Gulden, również wyraził w środę pewność co do rozwoju biznesu . Sprzedawcy detaliczni starają się przyciągnąć klientów do sklepów wysokimi rabatami i redukować pełne zapasy. „Środowisko dla handlu hurtowego w Ameryce Północnej było i prawdopodobnie nadal będzie trudne” – powiedział analityk BMO Capital Markets Simeon Siegel.