Artykuł miesiąca: Pracowniku pamiętaj o 1% dla Fundacji Opiekuńcze Skrzydła

AktualnościWiadomościZarządzanie

Kolejna fala awansów w Louvre Hotels Group

 

Louvre Hotels Group to dynamiczna firma, która na wysokim miejscu stawia skuteczne zarządzanie awansami swoich pracowników, dlatego ścieżka kariery jest przejrzysta a stanowiska menadżerskie są w zasięgu każdego pracownika. Kolejnymi osobami, ktróre zaczęły swoją zawodową przygodę w Louvre Hotels Group kilka lat temu i przeszły przez różne szczeble kariery są Szymon Ciężkowski i Andrzej Kozak.

Szymon Ciężkowski od 1 lutego 2020 roku objął stanowisko Deputy General Manager’a w kompleksie hoteli w Warszawie – Campanile, Golden Tulip oraz Premiere Classe. Karierę w Louvre Hotels Group rozpoczął w Campanile Warszawa, gdzie pracował jako Front Office Manager, aby w 2017 roku opuścić stolicę dla lubelszczyzny. W lubelskim Campanile objął stanowisko General Manager’a i przez ostatnie 3 lata z sukcesem zarządzał hotelem, dając się poznać, jako ambiltny, służący wsparciem i dobrą radą kolega, ale również doskonały szef. Z początkiem roku zawodowa ścieżka Szymona Ciężkowskiego ponownie przywiodła go do Warszawy, która przywitała go nowym stanowiskiem i nowymi zadaniami – wykorzystując przy tym swoje dotychczasowe doświadczenie, będzie wspierał obecne zarządzanie w celu poprawy wydajności całego kompleksu.

– Nastawienie na własny rozwój daje więcej satysfakcji z wykonywanej pracy a także zwiększa szanse na to, że nasz potencjał zawodowy zostanie doceniony – mówi Szymon Ciężkowski, Deputy General Manager w Kompleksie Warszawskim. – Z takim założeniem podchodzę do kolejnych zawodowych zmian na polu współpracy z Louvre Hotels Group – dodaje.

Andrzej Kozak współpracę z Louvre Hotels Group rozpoczął w 2014 roku, jako stażysta. Od samego początku wyróżniał się dużym zaanagażowaniem, pasją i odpowiedzialnością wobec powierzanych mu zadań. Już jako kelner, a następnie recepcjonista w lubelskim hotelu Campanile wykazywał się doskonałym podejściem do Gości oraz branżową wiedzą. Jego cechy charakteru zostały bardzo szybko docenione, bo już w 2016 roku został Zastępcą Dyrektora Hotelu, aby z początkiem roku 2020 zastąpić Szymona Ciężkowskiego na stanowisku General Manager’a w Campanile Lublin, gdzie realizuje własną wizję zarządzania hotelem.

– Sami musimy być zmianą, którą chcemy oglądać w przyszłości. Wyzwania, które sobie stawiamy są kluczem do osiągnięcia założonych celów – podsumowuje swój awans Andrzej Kozak, aktualny General Manager w Campanile Lublin. – Przede mną nowe wzywania i obowiązki, cieszę się ogromnie, że mogę zawodowo realizować się wśród ludzi i w miejscu, których znam od kilku lat – dodaje.

– Naszym Kolegom, życzymy powodzenia na nowych stanowiskach, jednocześnie chcemy serdecznie podziękować za ich wieloletnie zaangażowanie, sukcesy oraz lojalność – mówi François Delattre, Director Integration Management. 

Z badań satysfakcji pracowników w firmach wynika, że awanse wewnętrzne to jeden z głównych czynników, które wpływają na sukces przedsiębiorstwa. Taka zasada już od dawna działa w Louvre Hotels Group, nie bez powodu Grupa otrzymała w 2019 roku Certyfikat Best Place to Work. 

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad  1500 hoteli w 54 krajach.

Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), 5 markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z luksusową grupą Lucien Barrière.

Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

Polecane artykuły
AktualnościDebata ManageraWiadomości

Outsourcing usług IT

AktualnościWiadomości

SAP radzi sobie z kryzysem koronowym lepiej niż oczekiwano

AktualnościWiadomości

Czym jest samochód dla różnych pokoleń Polaków?

AktualnościWiadomości

Business Must Go On - Jak chińskie firmy zapewniły ciągłość działania w czasie kryzysu?

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: