Check Point wykorzystuje sztuczna inteligencję do walki z oszustwami

AktualnościWiadomości

Henkel, producent towarów konsumpcyjnych, redukuje miejsca pracy

W grupie dóbr konsumenckich Henkel dyrektor generalny Carsten Knobel (55 l.) redukuje zatrudnienie w ramach trwającego programu restrukturyzacji. Knobel powiedział „Süddeutsche Zeitung”, że obecnie rozpoczęła się druga faza projektu. „Chcemy zoptymalizować produkcję, zakupy, logistykę i magazynowanie” – napisano. „Z pewnością znikną również obiekty magazynowe i produkcyjne, a wraz z nimi miejsca pracy. Jednak żadna fabryka w Niemczech nie zostanie zamknięta ”.

Aby obniżyć koszty i pobudzić wzrost, Knobel połączył firmy produkujące kosmetyki i detergenty. W połowie sierpnia firma z branży dóbr konsumpcyjnych ogłosiła, że ​​jest na dobrej drodze. „Jesteśmy pewni, że uda nam się osiągnąć nasze cele w zakresie sprzedaży i zysków w perspektywie średnioterminowej” – powiedział Knobel.

Jednak marża operacyjna w dalszym ciągu nie osiągnęła dotychczasowych rekordów, a kurs akcji grupy detergentów, kosmetyków i klejów z Düsseldorfu (Persil, Schwarzkopf, Loctite) powoli odzyskuje siły. Knobel koncentruje się na dochodowych markach – Henkel wyzbywa się trudnych biznesów, takich jak te w Wenezueli.

Knobel widzi pierwsze oznaki ożywienia w Chinach. Rynek jest dla Henkla ważny; do najważniejszych projektów inwestycyjnych w tym roku należała budowa zakładu produkcyjnego i centrum innowacji dla dywizji klejów. Jednak powolna gospodarka drugiej co do wielkości gospodarki świata utrudnia prowadzenie działalności wielu firm.

Szef Henkla znalazł się niedawno na liście kandydatów na prezesa Związku Przemysłu Chemicznego. Ale rodzina Henkla nie chciała zrezygnować z dyrektora generalnego na czele stowarzyszenia  – zbyt duże oderwanie się od interesów w rodzinnej firmie.
Polecane artykuły
AktualnościChinye-commerceWiadomości

Nowe pozycje z Chin na liście UNESCO

Aktualnoście-commerceWiadomości

Niemiecki eksport ponownie znacząco spada

Aktualnoście-commerceWiadomości

Nie martw się pokoleniem Z – czytają książki i wcześnie chodzą spać

Aktualnoście-commerceWiadomości

6 miejsc które poleca swoim klientom organizatorka luksusowych podróży

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *