Artykuł miesiąca: Pracowniku pamiętaj o 1% dla Fundacji Opiekuńcze Skrzydła

AktualnościIT

eMAG Polska rozwija dział B2B

 

eMAG Polska, (dawniej Agito.pl) jeden z pionierów biznesu online w Polsce, wchodząca w skład grupy Naspers, aktywnie rozwija z partnerami współpracę B2B. Dla firm współpracujących ze sklepem oznacza to między innymi możliwość negocjacji cen przy zakupach hurtowych czy dostęp do produktów oferowanych wyłącznie w kanale Corporate/B2B.

W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy eMAG Polska pracował nad intensywnym rozwojem działu. Obecnie, firma współpracuje już z ponad 350 partnerami. W relacjach B2B partnerzy mogą liczyć m.in. na wsparcie w zakresie programów lojalnościowych, akcji promocyjnych (w tym z wykorzystaniem kart podarunkowych) czy specjalnych programów dla pracowników. eMAG pracuje też z resellerami, agencjami reklamowymi i marketingowymi, deweloperami nieruchomości, branżą wyposażenia wnętrz i HoReCa, oferując im produkty i usługi niedostępne w ramach typowej dla sklepu internetowego oferty dla klientów indywidualnych.

“Wcześniej, jeszcze pod marką Agito.pl, firma kojarzyła się niemal wyłącznie z tradycyjną sprzedażą internetową. Rozwój działu B2B pokazał, że możemy połączyć te działania z atrakcyjną ofertą skierowaną do klientów i partnerów korporacyjnych i biznesowych, szczególnie teraz, kiedy wykorzystujemy doświadczenie firmy na 4 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Świetny przykładem są tu biznesowe karty podarunkowe – ich sprzedaż w 2016 roku, w porównaniu do roku poprzedniego, wzrosła aż o 148%” – powiedział Remigiusz Chrzanowski, Dyrektor Zarządzający eMAG Polska.

“W ramach współpracy z eMAG, partnerzy mogą liczyć na produkty nie pojawiające się na stronie dla klientów indywidualnych a skierowane do kanałów dystrybucyjnych B2B. W tym roku wprowadziliśmy też do oferty B2B własne marki, które cieszą się dużym zainteresowaniem partnerów. Warto zauważyć, że niezależnie od wolumenu sprzedaży, każda firma współpracująca z departamentem sprzedaży biznesowej otrzymuje indywidualne rozwiązania oraz wsparcie dedykowanego opiekuna” – dodaje  Małgorzata Kaczmarczyk, Manager ds. Sprzedaży Korporacyjnej.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Rozpoczęła się wojna rabatowa w branży motoryzacyjnej

AktualnościWiadomości

Nastroje klientów na rynku motoryzacyjnym stopniowo się poprawiają

AktualnościWiadomości

Turystyka na skraju zapaści

AktualnościWiadomości

Pierwsze latające taksówki już za dwa lata

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: