Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościWiadomości

Dress code w pracy – Nie ma znaczenia, co nosisz

Jeśli chcesz zyskać zaufanie współpracowników, powinieneś zostawić T-shirt i dżinsy w szafie. Przynajmniej tak sugerują dwa eksperymenty  przeprowadzone przez amerykański zespół badawczy. Celem projektu było sprawdzenie, jaki wpływ ma ubiór biurowy na postrzeganą uczciwość innych.

W drugim eksperymencie badacze pokazali kolejnym 424 uczestnikom zdjęcia osób pracujących z agencji. Aby badani zwracali uwagę jedynie na rodzaj ubioru, a nie na jego kolor, mowę ciała czy wyraz twarzy, twarze na zdjęciach zostały zasłonięte, a wszystkie osoby ukazane zostały w neutralnych kolorach i w różnych pozach. Podobnie jak w pierwszym eksperymencie, badani zostali poproszeni o ocenę integralności przedstawionych osób.

Tym razem wyżej ocenili profesjonaliści w strojach biznesowych, niż ci w strojach codziennych. W eksperymencie tym nie stwierdzono różnic w postrzeganej integralności formalności biznesowych i codziennych. Dlatego jeden z respondentów określił styl business casual jako „złoty środek” w przypadku odzieży roboczej.

Polecane artykuły
AktualnościAppleWiadomości

W Irlandii Apple odnotowało w zeszłym kwartale zysk w wysokości 14,7 miliarda USD

AktualnościChinyinnowacjeWiadomości

Chiński indeks innowacyjności wzrósł o 6,0%

Air FranceAktualnościWiadomości

Air France poleci do Orlando

AktualnościWiadomości

mBank zależny od Commerzbanku znów osiąga zyski

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *