Przewidywany wzrost gospodaczy Chin 

AktualnościWiadomości

Air Canada -Chatbot omyłkowo obiecuje pasażerowi zwrot pieniędzy

Linia lotnicza Air Canada musi zwrócić klientowi częściowy zwrot pieniędzy dokonany w imieniu firmy przez chatbota. Jak podaje „ Edmonton Journal  ”, trybunał arbitrażowy w stanie Kolumbia Brytyjska skazał firmę na zapłatę 812 dolarów kanadyjskich (559 euro) . Wcześniej sztuczna inteligencja   obiecywała klientowi zwrot pieniędzy po zakupie biletu pełnopłatnego, wbrew polityce firmy.

Spór prawny jest interesujący także dlatego, że porusza aspekt odpowiedzialności w związku z wykorzystaniem sztucznej inteligencji: pozostaje wiele nierozwiązanych kwestii, kto ponosi odpowiedzialność w przypadku podjęcia przez sztuczną inteligencję błędnej decyzji.
Polecane artykuły
Aktualnościataki cyberCheck PointcyberatakicyberbezpieczeństwoWiadomości

Nowe rozdanie w Check Point: Diego Arrabal pokieruje regionem EEMEA w walce z falą cyberataków

AktualnościWiadomości

Pierwsza torebka Birkin sprzedana za 8,6 mln euro

AktualnościWiadomości

Europa i Mini ratują wyniki sprzedaży BMW

AktualnościWiadomości

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *