Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościWiadomości

Twoja Firma w Internecie & Social mediach, czyli certyfikowane konferencje dla małych przedsiębiorstw

Sprawny.Marketing, który już po raz trzeci zorganizował największą zgrywalizowaną konferencję dla marketerów w Polsce – I love marketing, wchodzi na rynek usług szkoleniowych z nowym produktem. Certyfikowane Konferencje Lokalne – Twoja Firma w Internecie, mają pomóc małym przedsiębiorstwom w osiąganiu lepszych wyników sprzedażowych, poprzez efektywne wykorzystywanie marketingu internetowego. Najbliższa edycja odbędzie się we Wrocławiu 3 i 4 kwietnia, kolejna 24 oraz 25 kwietnia w Krakowie.

W 2016 roku Sprawny.Marketing przeszkolił blisko 2000 osób z zakresu marketingu w Internecie, ponad 1900 osób wzięło udział w organizowanej przez firmę konferencji I love marketing. Teraz firma idzie o krok dalej i stawia na Konferencje Lokalne w największych miastach w Polsce. – Postanowiliśmy pomóc firmom, w których nie zawsze działy marketingu w pełni wykorzystują potencjał Internetu lub po prostu chcą szybko pozyskać dużą dawkę praktycznej wiedzy, którą można samodzielnie wdrożyć „od zaraz” – mówi Katarzyna Granops-Szkoda – jedna z trenerek Sprawnego Marketingu, która specjalizuje się w marketingu na portalu społecznościowym Facebook.

Konferencje lokalne będą odbywały się w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie. Dwudniowy event składa się z dwóch wydarzeń – Twoja firma w Internecie i Twoja firma w social mediach. Pierwszy dzień konferencji to podsumowanie wszystkich najważniejszych działań, które – by zyskać znacznie lepsze wyniki sprzedaży niż konkurencja  – firma powinna podjąć w Internecie. Eksperci z dziedziny marketingu opowiedzą o tym, jak wykorzystać potencjał Google, co zmienić na swojej stronie internetowej, aby była ciekawsza dla klienta, o reklamach w Internecie, skutecznych działaniach marketingowych na portalu społecznościowym Facebook, a także efektywnym zarządzaniu działem sprzedażowym. Gościem specjalnym wrocławskiej edycji konferencji będzie Michał Sadowski, który pokaże w jaki sposób budować dobrą komunikację z klientem, w Krakowie wystąpi Rahim Blak, w Poznaniu – Maciej Lewiński, w Gdańsku i Warszawie, kolejno: Daniel Kędzierski i Paweł Tkaczyk.

Drugi dzień wydarzenia jest przeznaczony dla osób, które w szybki i efektywny sposób chcą dowiedzieć się o działaniach marketingowych na wszystkich platformach social media, które w Polsce mogą wygenerować dobrą sprzedaż. Jest to konferencja przeznaczona zarówno dla osób, które miały do tej pory jedynie styczność z poruszanymi zagadnieniami, ale również tych, które pogłębić wiedzę o efektywnych działaniach w tym zakresie. W ciągu jednego dnia będzie można posłuchać o reklamach na Facebooku, Instagram Marketingu, Twitterze, LinkedInie czy o Videomarketingu – także w kontekście wykorzystania go przy specyficznej – bardzo dynamicznej, komunikacji w obrębie social mediów.

Sprawny.Marketing gwarantuje również pakiet korzyści dla uczestników konferencji. Oprócz certyfikatu uczestnictwa czy slajdów z prezentacji, uczestnicy otrzymają również bony o wartości 2000 zł do wykorzystania na narzędzia ułatwiające skuteczne działania e-marketingowe. Przede wszystkim jednak krótka i skondensowana formuła konferencji pomoże szybko przyswoić dużą dawkę wiedzy, a co najważniejsze wykorzystać ją w praktyce. Bez wątpienia pomoże to zbudować sieć lokalnych klientów, którzy coraz częściej szukają firm właśnie za pomocą Internetu.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Mechanizm działania prop tradingu

AktualnościWiadomości

Biden chce potroić cła na stal z Chin

AktualnościWiadomości

Czym charakteryzują się opakowania termoformowane?

AktualnościFinanseWiadomości

Szef MFW wypowiada wojnę sztuczkom podatkowym

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: