Sprawny.Marketing, który już po raz trzeci zorganizował największą zgrywalizowaną konferencję dla marketerów w Polsce – I love marketing, wchodzi na rynek usług szkoleniowych z nowym produktem. Certyfikowane Konferencje Lokalne – Twoja Firma w Internecie, mają pomóc małym przedsiębiorstwom w osiąganiu lepszych wyników sprzedażowych, poprzez efektywne wykorzystywanie marketingu internetowego. Najbliższa edycja odbędzie się we Wrocławiu 3 i 4 kwietnia, kolejna 24 oraz 25 kwietnia w Krakowie.

W 2016 roku Sprawny.Marketing przeszkolił blisko 2000 osób z zakresu marketingu w Internecie, ponad 1900 osób wzięło udział w organizowanej przez firmę konferencji I love marketing. Teraz firma idzie o krok dalej i stawia na Konferencje Lokalne w największych miastach w Polsce. – Postanowiliśmy pomóc firmom, w których nie zawsze działy marketingu w pełni wykorzystują potencjał Internetu lub po prostu chcą szybko pozyskać dużą dawkę praktycznej wiedzy, którą można samodzielnie wdrożyć „od zaraz” – mówi Katarzyna Granops-Szkoda – jedna z trenerek Sprawnego Marketingu, która specjalizuje się w marketingu na portalu społecznościowym Facebook.

Konferencje lokalne będą odbywały się w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie. Dwudniowy event składa się z dwóch wydarzeń – Twoja firma w Internecie i Twoja firma w social mediach. Pierwszy dzień konferencji to podsumowanie wszystkich najważniejszych działań, które – by zyskać znacznie lepsze wyniki sprzedaży niż konkurencja  – firma powinna podjąć w Internecie. Eksperci z dziedziny marketingu opowiedzą o tym, jak wykorzystać potencjał Google, co zmienić na swojej stronie internetowej, aby była ciekawsza dla klienta, o reklamach w Internecie, skutecznych działaniach marketingowych na portalu społecznościowym Facebook, a także efektywnym zarządzaniu działem sprzedażowym. Gościem specjalnym wrocławskiej edycji konferencji będzie Michał Sadowski, który pokaże w jaki sposób budować dobrą komunikację z klientem, w Krakowie wystąpi Rahim Blak, w Poznaniu – Maciej Lewiński, w Gdańsku i Warszawie, kolejno: Daniel Kędzierski i Paweł Tkaczyk.

Drugi dzień wydarzenia jest przeznaczony dla osób, które w szybki i efektywny sposób chcą dowiedzieć się o działaniach marketingowych na wszystkich platformach social media, które w Polsce mogą wygenerować dobrą sprzedaż. Jest to konferencja przeznaczona zarówno dla osób, które miały do tej pory jedynie styczność z poruszanymi zagadnieniami, ale również tych, które pogłębić wiedzę o efektywnych działaniach w tym zakresie. W ciągu jednego dnia będzie można posłuchać o reklamach na Facebooku, Instagram Marketingu, Twitterze, LinkedInie czy o Videomarketingu – także w kontekście wykorzystania go przy specyficznej – bardzo dynamicznej, komunikacji w obrębie social mediów.

Sprawny.Marketing gwarantuje również pakiet korzyści dla uczestników konferencji. Oprócz certyfikatu uczestnictwa czy slajdów z prezentacji, uczestnicy otrzymają również bony o wartości 2000 zł do wykorzystania na narzędzia ułatwiające skuteczne działania e-marketingowe. Przede wszystkim jednak krótka i skondensowana formuła konferencji pomoże szybko przyswoić dużą dawkę wiedzy, a co najważniejsze wykorzystać ją w praktyce. Bez wątpienia pomoże to zbudować sieć lokalnych klientów, którzy coraz częściej szukają firm właśnie za pomocą Internetu.