Szymon Szperna dołączył do działu SEO w agencji interaktywnej Marketing Match obejmując stanowisko SEO Managera.

W kwietniu agencja interaktywna Marketing Match wzmocniłakompetencje i dział SEO, na czele którego stanął Szymon Szpernana stanowisku SEO Managera. Szymon od ponad 10 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań SEO, doświadczenie zawodowe zdobywał początkowo pracując dla klientów z sektora MSP, a następnie przy dużych projektach dla klientów korporacyjnych (m.in. Philips, Whirlpool, Liberty Ubezpieczenia czy Raiffeisen Polbank) w agencji K2. Do Marketing Match przechodzi z agencji iProspect, będącej częścią międzynarodowego koncernu mediowegoDentsuAegis Network.

W Marketing Match Szymon będzie kierować 4-osobowym zespołem, gdzie będzie nadzorować aktualne prowadzone działania i odpowiadać za ich optymalizację. Do jego obowiązków będzie należało również opracowywanie kompleksowych strategii działań SEO dla klientów agencji zarówno w zakresie optymalizacji technicznej, jak i działań content marketingowych.

Marketing Match–agencja interaktywna działająca na rynku od 2015 r., wyspecjalizowana w kompleksowych działaniach z zakresu SEO, SEMoraz tworzeniu stron www, sklepów internetowych i aplikacji mobilnych. Agencja zajmuje się również prowadzeniem szeroko pojętych kampanii marketingu digitalowego. W portfolio klientów Marketing Match znajdują się m.in. Teatr Capitol Warszawa, Dantex, TAXUS IT oraz IDG

Karolina Szaflarska
PR kwadrat