W dniach od 30 października do 12 listopada br. odbędą się międzynarodowe, wirtualne targi pracy CareerCall.eu. Powinien uczestniczyć w nich każdy pracodawca, który poszukuje pracowników ze znajomością języków obcych. Organizatorem imprezy jest Monster Talent Sourcing Services, działający w Polsce, Czechach i na Węgrzech.

Wirtualne targi pracy CareerCall.eu to międzynarodowa impreza skierowana do pracodawców, którzy poszukują pracowników-poliglotów oraz do osób znających języki i poszukujących atrakcyjnej pracy. Imprezę organizują zespoły Monster Talent Sourcing Services z Polski, Czech i Węgier, które będą odpowiedzialne również za promocję targów na arenie międzynarodowej. Targi skierowane są zwłaszcza do kandydatów z Austrii, Francji, Niemiec, Włoch, Holandii oraz z krajów skandynawskich – którzy chcieliby pracować w Europie Środkowo-Wschodniej, głównie w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Właśnie w tych trzech krajach powstaje obecnie najwięcej miejsc pracy w branży SSC/BPO. To w tych państwach Monster Talent Sourcing Services pomaga pracodawcom w znalezieniu osób posługujących się językami obcymi do pracy.

– Targi pracy inaugurują wprowadzenie przez nas usługi Monster Talent Sourcing Services, czyli profesjonalnej usługi w zakresie rekrutacji językowych, skupiającej się na wyszukiwaniu i pozyskiwaniu pracowników ze specyficznymi językami do pracy w Polsce, ale również w Czechach, Słowacji i Węgrzech. Dzięki współpracy z Monster Worldwide i Alma Career Oy dajemy naszym klientom dostęp do wiodących portali rekrutacyjnych w 52 krajach i do 400 milionów kandydatów na całym świecie, w tym 18 milionów w całej Europie – zachęca do współpracy Aleksandra Pocheć Talent Sourcing Specialist w Monster Polska.

Pracodawcy z długą listą korzyści

Odbywające się w dniach od 30 października do 12 listopada br. targi pracy, będą doskonałą okazją na spotkania pracodawców z państw Europy Środkowo-Wschodniej, w tym z Polski z wielojęzycznymi pracownikami z całego świata. Millenialsi pierwszy raz będą tak blisko pracodawców, dosłownie na jedno kliknięcie. Pracodawcy mają niepowtarzalną okazję, aby zbudować bazę kontaktów wśród zagranicznych kandydatów oraz rozpocząć proces rekrutacji. Pracodawcy będą mieli bowiem możliwość spotkania się z pracownikami m.in. na czacie. Ponadto firmy będą mogły skorzystać z okazji, by budować swoją markę na międzynarodowej arenie. W ramach poszczególnych pakietów targowych pracodawcy będą mogli zaprezentować firmę, przedstawić oferty pracy, udostępnić galerię zdjęć oraz przekierować kandydatów do mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Linkedin, YouTube).

Możliwość spotkania kilkuset tysięcy kandydatów

Międzynarodowe targi pracy to możliwość do spotkań na linii pracodawcy – kandydaci przez 24 godziny na dobę w trakcie trwania imprezy. Kandydaci będą mogli odwiedzać pracodawców zarówno na smartfonach, tabletach, jak i laptopach. Uczestnicy będą mogli skontaktować się z pracodawcami poprzez mail, czat czy media społecznościowe.

– Targi mają ułatwić pracodawcom znalezienie kandydatów, którzy znają najbardziej poszukiwane przez nich języki m.in. angielski plus niemiecki, ale także angielski i niderlandzki. Impreza umożliwi spotkania z kandydatami znającymi także język hiszpański, włoski, francuski – wylicza Pocheć.

Organizator szacuje, że w wirtualnych targach pracy weźmie udział ponad 200 tys. osób. Dla firm, które zdecydują się na udział w targach do 29 września przewidziano również rabat w wysokości 10%.