Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, 27 września 2017 roku na rynku zadebiutował EnveloBank – cyfrowa marka Banku Pocztowego. Nowa bankowość mobilna i internetowa skierowana jest do osób, dla których naturalnym sposobem kontaktu z bankiem jest smartfon, tablet czy komputer. Oficjalna premiera marki zaplanowana jest na przyszły tydzień.

Można już korzystać z usług EnveloBanku – nowej, cyfrowej marki Banku Pocztowego. Debiutuje pod hasłem Finanse w porządku, które jest jednocześnie deklaracją zapewnienia komfortu wynikającego z wygody oraz funkcjonalności, jakie oferuje nowa bankowa marka. Oficjalna premiera oraz początek aktywnego zachęcania klientów do korzystania z EnveloBanku, zaplanowane są na przyszły tydzień.

– Wchodzimy na rynek z przygotowanym zgodnie z aktualnymi trendami serwisem RWD i nowoczesnym rozwiązaniem mobilnym. Wyróżniki EnveloBanku w postaci kalendarza oraz modułu faktur, wraz z przejrzystością oraz intuicyjnością serwisu sprawią, że klienci odczują satysfakcję z tego, że do nas dołączyli – mówi  Paweł Dudek, szef projektu EnveloBanku.

Oferta promująca cyfrowość

Na początek, bo oferta EnveloBanku będzie systematycznie rozwijana, klienci indywidualni mogą skorzystać z EnveloKonta, EnveloKonta Oszczędnościowego, EnveloKarty debetowej, EnveloLokaty internetowej oraz wyżej oprocentowanej EnveloLokaty mobilnej. Podobnie wygląda zakres oferty skierowanej do mikroprzedsiębiorców, którzy mogą wybrać Firmowe EnveloKonto, Firmowe EnveloKonto oszczędnościowe, Firmową EnveloKartę debetową oraz Firmowe EnveloLokaty.

To, czym wyróżnia się EnveloBank, to przygotowany w technologii RWD serwis bankowości internetowej z funkcjonalnościami – kalendarzem oraz modułem faktur.

– Kalendarz i moduł faktur to nasze wyróżniki konkurencyjne i zarazem kompletne rozwiązanie zarządzania płatnościami. Poprzez uporządkowanie rachunków czy przypomnienie o terminie płatności, EnveloBank zapewni klientom porządek w codziennym zarządzaniu płatnościami – mówi Paweł Dudek.

Moduł faktur w wersji EnveloBanku to unikalna funkcjonalność pozwalająca na automatyzację płatności za faktury i dodawanie ich przez użytkownika w sposób naturalny dla niego – zdjęciem, emailem lub z Biura Obsługi Klienta za pośrednictwem dostawcy zewnętrznego. Tymczasem Kalendarz zawiera transakcje automatyczne (np. zlecenia stałe) i przypomnienia o płatnościach, które użytkownik może wygodnie potwierdzać i kierować do realizacji. Transakcje mogą zostać zapisane do zewnętrznych kalendarzy (np. Google, Outlook, Apple), a o nadchodzącym terminie płatności użytkownik zostanie powiadomiony mailem, sms-em lub poprzez aplikację mobilną.

Dodatkowo EnveloBonusem promowane są płatności internetowe i przesyłki realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wystarczy zrobić zakupy w internecie za minimum 30 zł i zapłacić za nie kartą EnveloBanku lub szybkim przelewem internetowym z EnveloKonta (tzw. pay-by-link), wybrać jeden ze sposobów dostawy Poczty Polskiej, a następnie zarejestrować w bankowości internetowej lub mobilnej numer przesyłki, by otrzymać zwrot pieniędzy za przesyłkę na EnveloKonto – nawet do 200 zł rocznie.

Dla kogo EnveloBank

EnveloBank wychodzi na przeciw oczekiwaniom czterech Grup Klientów: Debiutantów (młodych ludzi wchodzących na rynek pracy), Niezależnych (singli i par nie posiadających jeszcze dzieci), Rodzinnych (rodzin z dziećmi) oraz Mikroprzedsiębiorców. Te cztery pozornie nie mające ze sobą wiele wspólnego grupy coś jednak łączy – potrzeba korzystania z mobilnych rozwiązań bankowych oraz brak czasu bądź chęci na samodzielne zadbanie o porządek w finansach. Za nich, a w przyszłości także Studentów, a nawet przedstawicieli tzw. „Generacji Z” zrobi to EnveloBank. W pierwszej kolejności oferta EnveloBanku kierowana jest do nowych klientów. Docelowo jednak Bank nie wyklucza udostępnienia przyjaznego procesu przejścia także klientom z Banku Pocztowego.