Marka SPAFOOD, będąca symbolem najwyższej jakości produktów żywnościowych typu convenience, została nagrodzona w prestiżowym międzynarodowym konkursie Superior TasteAward2017 w Brukseli.  Gwiazdkami  jakości uhonorowane zostały dwa produkty tej marki: Cordon Blue oraz Chicken leg skewer with thyme and lemon. Ocenie podlegaływygląd, pierwsze  wrażenie, aromat, konsystencja, zapach oraz smak produktu.

Organizowany w Europie Superior TasteAward to renomowany konkurs w branży żywieniowej. Superior TasteAward wręczana jest corocznie producentom żywności i napojów za smak i jakość. Nagrody dla najlepszych przyznawane są od 2005 roku przez International Taste&QualityInstitute – ITQI (Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości) z siedzibą w Belgii. W tym roku testowi poddanych zostało 1989 produktów pochodzących z 93 krajów, z czego 45%  stanowiły napoje, a 55% produkty żywnościowe. Skład konkursowego jury to światowe grono 135 degustatorów z wieloletnim doświadczeniem, szefów kuchni, sommelierów oraz specjalistów ds. napojów.

chef Jean Sabine z lewej, Andy Van den Bergh SPAFOOD, chef Alain Reix w [rodku,Marc Van Grembergen z prawej

chef Jean Sabine z lewej,  Andy Van den Bergh SPAFOOD, chef Alain Reix w środku,  z prawej Marc Van Grembergen

Podczas tegorocznej gali Superior TasteAward 2017, odbywającej się 14 czerwca w Belgii podwójne złoto otrzymały dwa artykuły marki SPAFOOD:Cordon Blue (dwie złote gwiazdki) oraz Chicken leg skewer with thyme and lemon (dwie złote gwiazdki). Oba produkty przeznaczone są dla kanału HoReCa, z czego Cordon Blue – głównie na rynek krajowy,  a szaszłyk – na rynek zagraniczny.

Nagrody Superior TasteAwarddla produktów SPAFOOD stanowią potwierdzenie słuszności obranej przez firmę strategii rozwoju, opartej na innowacyjności oraz dostarczaniu naszym klientom wysokiej jakości produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb odbiorców – mówi Paweł Ławniczak Prezes Zarządu SPAFOOD.

SPAFOOD stosuje innowacyjne rozwiązania technologiczne, co umożliwia uzyskanie produktów o powtarzalnych parametrach smaku, wagi i rozmiaru. Niezależnie od wielkości partii produkty tej marki zawsze zachowują swoją jakość, od pierwszej do ostatniej sztuki.

Ta nagroda to dowód, że rdzennie polskie marki mogą zdobywać wysoką pozycję w segmencie produktów żywieniowych i z powodzeniem konkurować na arenie międzynarodowej – podkreśla Paweł Ławniczak – Utwierdzamy się w przekonaniu, że działania firmy zgodne z międzynarodowymi standardami żywności IFS, BRC oraz inwestycje w nieustanny rozwój spółki, przynoszą zamierzone efekty. Po tak spektakularnych sukcesach na rynkach zachodnich planujemy zwiększyć naszą obecność na rynku polskim. W obecnej chwili  80 proc. naszych towarów stanowi eksport, a  rynek krajowy prawie 20 proc. – dodaje Prezes Ławniczak. 

O SPAFOOD

Firma powstała w 1999 roku i składa się w 100% z kapitału polskiego. SPAFOOD to innowacyjny i dynamicznie rozwijający się producent  żywności typu convenience, który oferuje produkty najwyższej jakości, łatwe i szybkie do przyrządzenia oraz dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Należą one do kategorii wytworów ready to eat, a wśród nich znajdują się, m.in.: elementy drobiowe pieczone, klopsiki i burgery, pieczenie i steki, rolady, szaszłyki, produkty panierowane i w cieście oraz inne.

Firma posiada szerokie doświadczenie w dystrybucji towarów zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Jej produkty dostępne są w sieciach handlowych, gastronomii i sprzedaży detalicznej. SPAFOOD produkuje wyroby pod marką własną oraz markami obcymi.

SPAFOOD przyświeca zasada – jakość na każdym etapie pracy – dzięki czemu w swojej ofercie ma bogate zaplecze surowców, pozyskiwanych głównie z rynku lokalnego i globalnego, od kwalifikowanych dostawców, a jej produkcja spełnia najwyższe normy międzynarodowe, takie jak: IFS i BRC.

http://www.spafood.eu/