Do działu Kreacji Saatchi & Saatchi IS dołączył Rafał Ryś – jeden z najbardziej uznanych i wyróżnionych na arenie międzynarodowej polskich kreatywnych. Od połowy kwietnia piastował będzie stanowisko Associate Creative Directora i raportował bezpośrednio do Kamila Majewskiego, Creative Directora Saatchi & Saatchi IS. 

Rafał Ryś posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży zdobyte między innymi w agencjach Change Integrated, Havas, McCann Erickson, Isobar czy Grey. 

Ryś odpowiedzialny jest za stronę kreatywną kampanii takich jak: Photos for Life dla Fundacji Rak and Roll, Anastazja dla IKEA czy Kolęda Syryjskich i Polskich Rodzin dla Caritas. Tworzył dla takich firm i marek jak m.in. Reckitt Benckiser, Peugeot, Citroen, BMW, IKEA, Pekao, L’Oreal, Wedel, Link4, Play, Polpharma, Disney, MTV, Volvo, Empik, mBank, Samsung.

Koncepty kreatywne, których jest autorem lub współautorem były wielokrotnie nominowane i wyróżniane na festiwalach międzynarodowych: CannesLions, Golden Drum, Clio, New York Festival czy Eurobest. Zdobyły także uznanie przedstawicieli polskiej branży marketingowej, co zaowocowało nagrodami KRT i InnovationAd.

Ryś jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Jego pasją jest robienie rzeźb z masy cukrowej do dekoracji tortów. Prywatnie tata 4-letniego Ryszarda Rysia.