Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościWiadomościZarządzanie

Rafał Droździak nowym Dyrektorem ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska

Rafał Droździak, który dotychczas zajmował stanowisko starszego kierownika ds. produktów paliwowych w Circle K Polska,został nowym Dyrektorem ds.Marketingu i Komunikacji. Z początkiem miesiąca zastąpił na tym stanowisku Mirosława Caputę, który od tej pory będzie pełnił obowiązki Dyrektora ds. Sprzedaży i Działalności Operacyjnej. 

Przejmuję obowiązki dyrektora marketingu i komunikacji w momencie, w którym już ponad połowa naszych stacji funkcjonuje w Polsce pod nową nazwą. Zmiana nazwy to bardzo ważny moment w historii naszej firmy, który chcemy świętować wspólnie z naszymi klientami. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów w Europie i na całym świecie, w których marka Circle K funkcjonuje z dużym powodzeniem już od wielu lat. Możemy zapewnić, że pod nową marką oferta produktowa naszych stacji zachowa swoją dotychczasową jakość, do której polscy kierowcy zdążyli się już przyzwyczaić mówi Rafał Droździak, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.

Rafał Droździak jest absolwentem marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i posiada ponad 17-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji. W firmie Circle K pracuje od 2006 r. Przez ponad 10 lat swojej kariery w spółce pełnił m. in. obowiązki starszego kierownika ds. produktów paliwowych, odpowiadając za opracowywanie strategii marketingowych, kampanii promocyjnych oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów jak np. paliwamiles® czy milesPLUS®. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach, jak Bayer HealthCare czy Colgate-Palmolive.

Proces rebrandingu sieci na półmetku 

Trwający obecnie proces zmiany marki na Circle K obejmie całą sieć ponad 350 stacji paliw w Polsce. W tej chwili ponad połowa z nich funkcjonuje już pod nazwą Circle K. Nowe logo globalnej marki działającej w obszarze handlu detalicznego i paliw widnieje już m.in. na stacjach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, we Wrocławiu i na Górnym Śląsku. Zakończenie procesu zmiany marki planowane jest na koniec marca 2018 r.

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia).Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływuna ofertę produktową sieci oraz na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pracowników.

Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa AlimentationCouche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel& Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., firmaCouche-Tardpodjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.

 

Polecane artykuły
AktualnościCheck PointcyberatakicyberbezpieczeństwoWiadomości

Polacy planują majówkę i urlop a cyberprzestępcy podszywają się pod Airbnb

AktualnościITWiadomości

Ultimatum Komisji Europejskiej dla Tiktok

AktualnościWiadomości

Mistral planuje pozyskać pięć miliardów dolarów

AktualnościWiadomości

Adidas zachwyca swoich akcjonariuszy

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: