Już po raz kolejny producent i dystrybutor zdrowej żywności Purella Food angażuje się w akcję CSR, wspierając kampanię społeczną „Młodość bez Procentów”. Jej celem jest edukacja młodzieży w kwestii ograniczania spożywania alkoholu i pokazania im alternatywnych form spędzania wolnego czasu. Akcję wspierają m.in.: Agnieszka Rylik, Paulina Sykut – Jeżyna i Victor Borsuk, ambasador marki Purella Food.

„Młodość bez procentów” jest profilaktyczną kampanią informacyjno-edukacyjną Miasta Gdańsk, prowadzoną od 2002 r. przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień pod patronatem Prezydenta Miasta Gdańska. Badania pokazują, że 75% uczniów w wieku 12–13 lat ma za sobą kontakt z alkoholem a 34,2% nastolatków przyznaje, że pierwszy alkohol został im kupiony przez osobę dorosłą. W Gdańsku 77,5% gimnazjalistów i 92,4% uczniów szkół ponadgimnazjalnych sięgnęło kiedykolwiek po alkohol a 33% dorosłych było świadkiem spożywania go przez nieletnich. Celem tegorocznej kampanii jest pokazanie jak w inny, fajny sposób można spędzać wolny czas.

W kampanię „Młodość bez procentów” zaangażowało się wiele osób ze świata mediów i sportu, a wśród nich ambasador Purella Food, siedmiokrotny mistrz Polski w kitesurfingu – Victor Borsuk.

Młodzież, która skupia się na sporcie i rozwija swojej pasje o wiele rzadziej sięga po różnego rodzaju używki. Staram się zarażać ludzi tym co akurat jest dla mnie najważniejsze – czyli sportami wodnymi. Przywiązuje dużą wagę do zdrowego trybu życia, gdyż chcę łączyć marzenia z pracą, bez uzależnień. Dlatego bez wahania przyłączyłem się to akcji „Młodość bez procentów”  – podsumowuje Victor Borsuk.

Purella Food promująca zdrowy tryb życia i zachęcająca do aktywnego wypoczynku również postanowiła wesprzeć akcję, realizując po raz kolejny działania CSR.

„#wlaczemocje to hasło przewodnie tegorocznej kampanii „Młodość bez procentów”. Wzrost świadomości młodzieży w kwestii spożywania alkoholu może uchronić przed nałogiem. Nie bądźmy obojętni – komentuje Artur Gajewski z Purella Food.