Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościBankiWiadomości

Pracownik banku w komórce

Powszechny dostęp do usług obecnie jest jednym z kluczowych aspektów, który determinuje zainteresowanie klienta ofertą. Zmiana tempa życia, stały konsumpcjonizm i rozwój technologii doprowadziły do sytuacji, w której klienci są zaspokajać swoje potrzeby w czasie rzeczywistym.

Dotyczy do również sfery bankowej, gdzie tworzący się trend nazywany jest “home banking” lub “sofa banking”. Oznacza to, że klienci banków chcą korzystać z usług bankowych siedząc wygodnie na kanapie w swoich domach. Jednak zawsze trafiają się sytuacje, w których potrzebna jest pomoc eksperta banku. Również w tym przypadku, wizyta w placówce banku staje się zbędna.

Oprócz infolinii banki udostępniają komunikatory tekstowe, a także możliwość video rozmowy z pracownikiem banków. Ta ostatnia forma komunikacji pomimo, że jest najnowsza zapewnia zdalny i bezpośredni kontakt z doradcą finansowym. Dziś porozmawiać video z pracownikiem mogą klienci m.in. mBanku, ING Bank Śląskiego, Aliora, BZWBK, Raiffeisen Polbank (korzystać mogą tylko klienci premium) oraz dwóch banków spółdzielczych – Warmińskiego Banku Spółdzielczego w Jonkowie i Banku Spółdzielczego w Chełmnie.

Kiedy konkurencja ma już wszystko, trzeba zaskakiwać

Banki Spółdzielcze również stawiają na nowe technologie, dzięki którym zwiększą dostępność swoich usług oraz zadowolenie klientów. Banki te w odróżnieniu od banków komercyjnych dają swoim klientom możliwość wyboru doradcy, z którym chcą się połączyć. Klienci siedząc wygodnie w domu lub w godzinach pracy mogą porozmawiać “twarzą w twarz” z doradcą banku. Co więcej, mogą oni zarezerwować sobie termin video rozmowy w kalendarzu wybranego pracownika. W ten sposób banki skutecznie łączą nowoczesność z ideą spółdzielczości – są jeszcze bliżej swoich klientów, dbając o ich potrzeby.

Podczas rozmowy klient może wyłączyć wizję, a osoby niezdecydowane na video rozmowę mogą porozmawiać z pracownikiem na czacie. Komunikacja odbywa się na żywo, dzięki czemu potrzeby klientów realizowane są na bieżąco. Ważną rolę odgrywa prywatność w trakcie rozmów z doradcą, która przekonuje nie tylko ludzi młodych obeznanych z technologiami, ale również starszych klientów banku i tych, którzy nieco sceptycznie podchodzą do zastosowania nowoczesnych rozwiązań. Podkreśla się również prostotę rozwiązania, gdyż do połączenia się z doradcą wystarczy telefon, tablet lub komputer z dostępem do Internetu. Połączenie inicjowane jest za pośrednictwem banera, który znajduje się na stronie internetowej Banku.

Postanowiliśmy wdrożyć nową usługę, gdyż jesteśmy bankiem nowoczesnym, który chce sprostać wyzwaniom postawionym przez banki komercyjne” podkreśla Janina, Śmigielska, Prezes Banku Spółdzielczego w Chełmnie. Nowe technologie nie są tylko domeną wielkich banków, mniejsze również potrafią dbać o swoją konkurencyjność, a co najważniejsze o swoich klientów.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Boehringer jest obecnie największą niemiecką firmą farmaceutyczną

AktualnościWiadomości

Producent dóbr luksusowych LVMH cierpi z powodu spadającego popytu

AktualnościWiadomości

Inżynier Boeinga stawia poważne zarzuty producentowi samolotu

AktualnościWiadomości

Skutki zbyt długich sesji gier wideo mogą być bolesne

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: