PEKAES, czołowy operator logistyczny, poinformował o zmianie swojej identyfikacji wizualnej. Nowa kolorystyka, hasło i piktogramy odzwierciedlają specyfikę działania firmy, która stawia na innowacyjność i dynamikę we współpracy z Partnerami. 

More than expected – to nowe hasło Grupy PEKAES, które odtąd będzie widniało w logotypie operatora, na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych. Podkreśla ono kompleksowość usług oferowanych Klientowi przez Grupę PEKAES, która w połączeniu z wysokiej jakości serwisem i obsługą Klienta pozycjonuje  Grupę jako rzetelnego
i wiarygodnego partnera.

–Doskonale rozwinięta sieć dystrybucji krajowej i międzynarodowej wraz z szerokimi możliwościami jakie dają Klientom usługi intermodalne − w tym unikatowa usługa drobnicy kolejowej –jest dobrze odzwierciedlona przez nowe hasło PEKAES. Ponieważ Grupa PEKAES działa na rynkach europejskich i nie tylko,zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych Klientów i Partnerów – dodaje  Maciej Bachman, Prezes Zarządu, PEKAES.

Zmiana wizerunku marki została również zaakcentowana poprzez dodanie koloru pomarańczowego, który stanowi uzupełnienie dotychczasowej palety barw korporacyjnych. Natomiast dla kluczowych segmentów i produktów Grupy zaprojektowano nowe ikony. Subtelna i nowoczesna linia graficzna piktogramów zdecydowanie podkreśla charakter firmy.

– Postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości.Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować,
że PEKAES to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby Klientów, ale pro aktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań –informuje Joanna Więckowska, Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji PEKAES.

Obecnie Spółka pracuje nad stroną internetową, której nowe funkcjonalności zaprezentuje już wkrótce.