Nasze przyzwyczajenia zakupowe w ciągu ostatnich lat zmieniły się radykalnie. Dziś konsumenci preferują zakupy online, pozwalające na komfort i oszczędność czasu. Rewolucja zakupowa sięga również branży motoryzacyjnej. Lider sprzedaży samochodów segmentu premium w Polsce – Inchcape Motor Polska – rozpoczął sprzedaż e-commerce.

Inchcape w swoim portfolio e-commerce na rynku polskim posiada już trzy portale zakupowe – bmw-shop.pl, mini-shop.pl oraz level4.inchcape.pl – przeznaczone dla pasjonatów marek BMW i MINI oraz profesjonalistów branży motoryzacyjnej. Dwa pierwsze to alternatywa dla stacjonarnych butików BMW oraz MINI, oferujące liczne akcesoria, kolekcje modowe, kosmetyki samochodowe czy modele i zabawki dziecięce.

– BMW-shop.pl oraz MINI-shop.pl to sklepy posiadające pełną ofertę przeznaczoną dla fanów, pragnących być jeszcze bliżej swoich ulubionych marek motoryzacyjnych – twierdzi Łukasz Goździor, Marketing Country Manager w Inchcape Motor Polska.

Spoglądając na ofertę portalu BMW-shop odnosi się wrażenie, że asortymentu może pozazdrościć niejeden sklep internetowy. Znajdziemy tam m.in. kolekcje casualową BMW Lifestyle, BMW Motorsport – odnoszącą się do wyścigowych zespołów BMW, czy eleganckie akcesoria BMW Iconic. To jednak nie wszystko – sklep oferuje również akcesoria turystyczne, oryginalne rowery BMW (w tym rower elektryczny!) oraz zestaw golfowy sygnowany logiem bawarskiej marki.

Co ważne, internetowe butiki Inchcape często przygotowują oferty specjalne podczas okresu świątecznego czy w związku z rozpoczęciem nowego sezonu, dzięki czemu wyjątkowe akcesoria możemy zakupić w okazyjnych cenach.

Level4.inchcape.pl to z kolei sklep z częściami zamiennymi do pojazdów BMW oraz MINI, przeznaczony dla profesjonalistów oraz entuzjastów motoryzacyjnych. Oferuje liczne części, podzespoły oraz akcesoria, które w prosty sposób możemy wyszukać po numerze identyfikacyjnym lub filtrując po marce, serii oraz konkretnym modelu.