Anna Czarnoba i Małgorzata Chodyna dołączyły do zespołu firmy Mixit.pl. Będą one odpowiedzialne za przygotowywanie strategii marketingowych i obsługę klientów. Mixit.pl to polska odnoga popularnej czeskiej platformy Mixit.cz (Mix.it), specjalizującej się w mieszankach musli i kasz komponowanych na życzenie. Firma, która na polskim rynku działa ponad dwa lata zatrudniła nowe osoby na stanowiska marketing manager, w związku z dynamicznym rozwojem.

Anna Czarnoba i Małgorzata Chodyna będą odpowiedzialne m.in. za przygotowanie strategii marketingowych Mixit.pl, działania na Instagramie, Facebooku i YouTube, tworzenie nowych kampanii. Do ich obowiązków będzie należała też szeroko pojęta obsługa klientów i ofertowanie.

Magorzata_Chodyna_Mixit

Anna Czarnoba pochodzi z Warszawy i jest absolwentką bohemistyki. Swoje doświadczenie w marketingu i profesjonalnej obsłudze profilów firmowych na portalach społecznościowych zdobywała w firmie Bonami. Nie jest jej obcy również marketing afiliacyjny, jednakże prawdziwą radość i satysfakcję daje jej standardowy marketing. Czas wolny spędza na łonie natury, w górach albo lesie, najchętniej z dobrą lekturą. Interesuje ją życie kulturalne Polski i Czech. Choć od dwóch lat mieszka w Pradze, kiedy tylko ma taką możliwość, jeździ do Polski.

Małgorzata Chodyna pochodzi z Ciechanowa i jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła polonistykę i antropologię kultury, a doświadczenie w marketingu zdobywała również w firmie Bonami na stanowisku marketing managera. Była tam odpowiedzialna za brand marketing i copywriting. Pasjonuje się teatrem, pisze sztuki i reżyseruje je. Chętnie czyta książki, głównie o tematyce antropologicznej. Jak sama przyznaje, jej największą pasją jest czytanie, pisanie i obserwacja ludzi.