Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

Bez kategorii

MILOO HOME otwiera nowy salon w warszawskiej Arkadii

22 listopada odbyło się otwarcie kolejnego salonu Miloo Home w CH Arkadia. Właściciele marki przygotowali mnóstwo pięknych niespodzianek, nie zabraknie także inspiracji do świątecznych zakupów. Przewidziano również specjalne, bardzo atrakcyjne promocje dla klientów, którzy zdecydują się  razem z marką, świętować ten ważny dzień.

Marka Miloo Home powstała w wyniku rebrandingu HOUSE&more. Ta ekskluzywna sieć salonów wnętrzarskich typu concept store, oferujących starannie wyselekcjonowane meble i akcesoria w różnych stylach – od ciepłego i przytulnego stylu country, przez elegancki styl nowojorski do nowoczesnej klasyki, obecna była na polskim rynku od 2009 r. Obecnie Miloo Home posiada 17 salonów w największych polskich miastach oraz sklep internetowy. Rozwija się również za granicą: jej produkty znajdziemy w salonach w Dusseldorfie i Berlinie. W kolejnych latach firma planuje ekspansję na inne rynki zagraniczne.

„Nowy salon w warszawskiej Arkadii powstał w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów. Zawsze bardzo starannie wybieramy lokalizacje naszych butików, pod kątem ich najszybszego i najbardziej efektywnego rozwoju. Arkadia jest bardzo prestiżowym centrum, gwarantującym intensywny traffic
i przyciągającym zamożnego klienta. Wierzymy, że nowy salon marki spełni oczekiwania naszych klientów” – powiedziała Agnieszka Dobrowolska, Marketing Manager, Miloo Home.

Nowy salon w warszawskim CH Arkadia będzie 18 butikiem Miloo Home.

Polecane artykuły
Bez kategorii

Od Żelaznej Kopuły do ​​Procy Dawida: tak działa izraelska obrona powietrzna

Bez kategorii

Biuro pod palmami na Malediwach

Bez kategorii

Ponad 18 miliardów euro wydają sympatycy karawaningu

Bez kategorii

Fortum kontynuuje sprzedaż swojego rosyjskiego biznesu

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: