22 listopada odbyło się otwarcie kolejnego salonu Miloo Home w CH Arkadia. Właściciele marki przygotowali mnóstwo pięknych niespodzianek, nie zabraknie także inspiracji do świątecznych zakupów. Przewidziano również specjalne, bardzo atrakcyjne promocje dla klientów, którzy zdecydują się razem z marką, świętować ten ważny dzień.
Marka Miloo Home powstała w wyniku rebrandingu HOUSE&more. Ta ekskluzywna sieć salonów wnętrzarskich typu concept store, oferujących starannie wyselekcjonowane meble i akcesoria w różnych stylach – od ciepłego i przytulnego stylu country, przez elegancki styl nowojorski do nowoczesnej klasyki, obecna była na polskim rynku od 2009 r. Obecnie Miloo Home posiada 17 salonów w największych polskich miastach oraz sklep internetowy. Rozwija się również za granicą: jej produkty znajdziemy w salonach w Dusseldorfie i Berlinie. W kolejnych latach firma planuje ekspansję na inne rynki zagraniczne.
„Nowy salon w warszawskiej Arkadii powstał w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów. Zawsze bardzo starannie wybieramy lokalizacje naszych butików, pod kątem ich najszybszego i najbardziej efektywnego rozwoju. Arkadia jest bardzo prestiżowym centrum, gwarantującym intensywny traffic
i przyciągającym zamożnego klienta. Wierzymy, że nowy salon marki spełni oczekiwania naszych klientów” – powiedziała Agnieszka Dobrowolska, Marketing Manager, Miloo Home.
Nowy salon w warszawskim CH Arkadia będzie 18 butikiem Miloo Home.