Magdalena Adamowicz dołączyła do zespołu Business Gate w PMPG #PolskieMedia. Będzie odpowiadać za rozwój projektu oraz konferencje, debaty i wydarzenia specjalne organizowane pod marką Business Gate.

Magdalena Adamowicz przez ponad 10 lat była związana z VFP Communications, wydawcą m.in. magazynu „Media & Marketing Polska” oraz organizatorem wielu konferencji i konkursów  branżowych. Jako kierownik Biura Reklamy odpowiadała m.in. za tworzenie projektów eventowo-konferencyjnych wydawnictwa oraz nadzór nad ich realizacją. Pracowała również dla Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Communications oraz Agory.

Business Gate jest miesięcznikiem skierowanym do czytelników zainteresowanych tematyka biznesową, inwestycjami i innowacjami. Wydawany jest w dwóch językach – polskim i angielskim. Jego pomysłodawczynią jest Rita Schultz, dyrektor zarządzająca ds. projektów specjalnych PMPG. Co dwa tygodnie ukazuje się również Business Gate Capital – e-magazyn poświęcony tematyce rynku kapitałowego.