Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościManager lotniczyWiadomości

Linie Emirates i Formuła 1® przedłużają współpracę

Emirates, największe linie lotnicze na świecie, i Formuła 1®, cykl najbardziej prestiżowych międzynarodowych wyścigów samochodowych, poinformowały o przedłużeniu i rozszerzeniu współpracy do końca 2022 r.

Linie Emirates, które współpracują z F1 w charakterze partnera globalnego od 2013 r., w ramach przedłużonej umowy skorzystają ze zwiększonej ekspozycji marki i zyskają możliwość aktywizacji konsumentów podczas przeszło 15 wyścigów Mistrzostw Świata Formuły 1 w Europie, Azji, Australii, Ameryce Północnej i Ameryce Południowej.

Na podstawie nowej umowy, która weszła w życie na początku obecnego sezonu w marcu tego roku przy okazji Grand Prix Australii 2018 w Melbourne, linie Emirates zostaną również sponsorem tytularnym dzisiejszego wyścigu Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie oraz Grand Prix Niemiec w Hockenheim, który odbędzie się w dniach 20-22 lipca.

– Emirates i Formuła 1 doskonale do siebie pasują, począwszy od globalnego zasięgu naszej siatki połączeń i miast, w których rozgrywane są wyścigi, po koncentrację na innowacyjności i technologii, które leży u podstaw tej dyscypliny oraz naszego podejścia do opracowywania produktów i usług dla naszych klientów. Ponadto światowa popularność Formuły 1 sprawia, że możemy cieszyć się wyścigami wspólnie z milionami kibiców, którzy często korzystają z naszych linii – powiedział Thierry Antinori, wiceprezes i dyrektor handlowy Emirates.

Sean Bratches, dyrektor zarządzający ds. transakcji handlowych Formuły 1 powiedział: – Cieszymy się z przedłużenia naszej długofalowej współpracy z Emirates, naszym lojalnym partnerem i kibicem od 2013 roku. Przed nami nowa, innowacyjna era w historii Formuły i cieszymy się, że wkraczamy w nią wspólnie z tak słynną i wybitną marką jak Emirates.

Tytuł partnera globalnego Formuły 1® w ciągu najbliższych pięciu lat będzie wiązał się z ekspozycją logo Emirates wzdłuż torów podczas wyścigów, w strefie dla gości Paddock Club, w trakcie interaktywnych działań aktywizujących fanów w strefach kibica F1 i na festiwalach kibiców F1 przy okazji wybranych wyścigów oraz w cyklu Supercar Hot Laps podczas ośmiu wyścigów, a także obecnością marki w mediach internetowych. Ponadto przewoźnik umożliwi członkom swojego programu lojalnościowego wymianę mil na udział w ekskluzywnych wydarzeniach dla VIP-ów w trakcie różnych wyścigów.

Obecnie linie Emirates wykonują loty do ponad 155 kierunków na sześciu kontynentach ze swojego portu macierzystego w Dubaju i mogą zaoferować pasażerom połączenia do większości krajów organizujących wyścigi, m.in. do Austrii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Włoch, Belgii, Węgier, Singapuru, Japonii, Australii, Rosji, Brazylii i USA.

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Pożegnanie strajków: Lufthansa i Verdi kończą spór dotyczący rokowań zbiorowych

AktualnościWiadomości

Nie żyje laureat Nagrody Nobla Daniel Kahneman

AktualnościWiadomości

35-godzinny tydzień pracy: model przyszłości czy zagrożenie dla dobrobytu?

AIAktualnościWiadomości

Amazon inwestuje kolejne miliardy w Anthropic

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: