W 2018 roku Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych nie planuje wprowadzania nowych produktów, ale chce jak najbardziej dopasować obecną ofertę do potrzeb klientów. Firma chce otworzyć nowe kanały sprzedaży.

Chcemy udoskonalać nasze dotychczasowe produkty. W najbliższym roku skupimy się na pomocy klientom w obszarze, w którym obecnie już działamy – powiedziała serwisowi eNewsroom Katarzyna Kowalska, wiceprezes Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych – Najważniejszym i najczęściej sprzedawanym produktem jest ubezpieczenie pakietowe. Dotyczy ono obrotu handlowego w kraju i na rynki nieryzykowne – przede wszystkim w ramach Unii Europejskiej. Bardziej wystandaryzowaną ofertą dla klientów średnich jest Europolisa. Od zeszłego roku mikroprzedsiębiorcom proponujemy Polisę na Świat, którą dystrybuujemy za pośrednictwem banków – dodała Kowalska.