Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościGospodarkaHandelWiadomości

KiK z kolejnym wyróżnieniem na koncie

W dobie internetowych zakupów i błyskawicznie zmieniających się trendów od marek prowadzących działalność stacjonarną konsumenci oczekują wyższego standardu niż jeszcze kilka lat temu. O tym, że strategia biznesowa skupiona na realizacji wymagań i oczekiwań klientów jest tym, co pozwala osiągnąć wymierny sukces, świadczy rozwój firmy KiK. Liczby nie kłamią, a te w przypadku brandu są imponujące. Podobnie jak wyróżnienia, w tym to najnowsze – tytuł Top Marki 2018.

Wystarczyło zaledwie 6 lat, by KiK stał się jednym z liderów na polskim rynku. Dowodem na to jest nie tylko dynamiczna i wciąż postępująca ekspansja, ale także wyróżnienia, jakimi został uhonorowany brand – zarówno przez klientów, jak i branżę.

Od 2012 roku, kiedy w Polsce został otwarty pierwszy sklep KiK, ich liczba wzrosła do ponad 200. To nie ostatnie słowo marki w tej kwestii – docelowo ma ich być ponad pół tysiąca, co jest założeniem tyleż imponującym, co realnym. Otwarcia nowych sklepów już od zeszłego roku odbywają się bowiem średnio w tempie jednego na tydzień. Biorąc pod uwagę, że równolegle KiK rozwija się również w 9 innych europejskich krajach, gdzie obecnie dysponuje liczbą ponad 3500 sklepów, trudno zaprzeczyć, że sieć należy do liderów branży nie tylko w Polsce.

Na ten niewątpliwy sukces złożyła się wypadkowa wieloletniego doświadczenia (pierwszy sklep sieci założonej przez Stefana Heiniga rozpoczął działalność już w 1994 roku w Düsseldorfie), przemyślanej i konsekwentnej strategii ukierunkowanej na stały rozwój oraz podejścia do kupujących, które najlepiej obrazuje sama nazwa firmy – KiK to skrót od niemieckiego sformułowania „klient jest królem”. Jego dopełnieniem jest claim marki „korzystnie, modnie, z pomysłem”, w którym także zawiera się idea działalności KiK. Na równi z wysoką jakością obsługi brand stawia bowiem dbałość o ofertę produktową. Ta jest nie tylko szeroka, zróżnicowana i pozostająca w zgodzie z najnowszymi trendami, ale również atrakcyjna cenowo – zwłaszcza w odniesieniu do jakości, jak również oczekiwań współczesnych klientów.

Nie bez znaczenia jest również wizerunek marki. Ten KiK konsekwentnie buduje zarówno dzięki aktywnej i wielopłaszczyznowej działalności w Internecie, jak i tej związanej ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Klienci i sympatycy marki mają do dyspozycji firmową stronę, bloga z inspiracjami odzieżowymi oraz wnętrzarskimi, a także dynamicznie działające profile sieci w mediach społecznościowych, które stanowią równocześnie źródło informacji o funkcjonowaniu firmy, promocjach i aktualnej ofercie.

Spełnianie ich oczekiwań i wymagań – których bezpośrednim przejawem jest m.in. wspomniana już dynamiczna ekspansja – to strategia stojąca za sukcesem KiK. O jej skuteczności świadczy zarówno sukcesywnie rosnąca liczba stałych i nowych klientów, jak też wyróżnienia, jakie otrzymuje. Marka już dwukrotnie została uhonorowana Złotym Laurem Klienta w kategorii „jakość obsługi”, a początek 2018 roku przyniósł jej tytuł Top Marki. – Głos naszych klientów niezmiennie wyznacza kierunek, w którym podążamy. Przyznawane przez nich nagrody oraz tytuły takie jak Top Marka, to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, a zarazem wyraźny sygnał, że nasze starania są właściwie ukierunkowane. Tak owocny początek roku to również ogromna motywacja do dalszego działania, która rodzi we mnie przekonanie, że na jego końcu także czeka na nas sukces – podsumowuje dyrektor generalny KiK, Mariusz Kulik.

 

 

 

 

 

 

 

 

Polecane artykuły
AktualnościCheck PointcyberatakicyberbezpieczeństwoWiadomości

Polacy planują majówkę i urlop a cyberprzestępcy podszywają się pod Airbnb

AktualnościITWiadomości

Ultimatum Komisji Europejskiej dla Tiktok

AktualnościWiadomości

Mistral planuje pozyskać pięć miliardów dolarów

AktualnościWiadomości

Adidas zachwyca swoich akcjonariuszy

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: