Lokalna firma, to nic innego, jak biznes prowadzony stacjonarnie, czyli w określonym miejscu. Wydaje się niektórym, że działania marketingowe prowadzone w sieci, dotyczyć mogą, jedynie firm działających online, albo mających sklep internetowy. Nic bardziej mylnego…

Reklama w social mediach

Dziś już prawie każda, nawet najmniejsza firma ma swój fanpage, na którym zamieściła logo swojej firmy, a także dane adresowe, gdzie od czasu do czasu dodaje nowe wiadomości. Jednak to trochę zbyt mało, czasem bywa też i tak, że kupujących wciąż jest zbyt mało. Jak więc, do nich dotrzeć?

Płatna reklama

Facebook daje możliwość ustawienia sobie reklamy płatnej, to znaczy sprawienia, żeby określone posty wyświetlały się wyłącznie zainteresowanym osobom, takim które mają zapotrzebowanie na określony produkt lub usługę.

Duży zasięg, dany region

Dzięki płatnej reklamie można dotrzeć do wielu osób, które będą potencjalnie zainteresowane, tym co masz do zaoferowania. Da się jednak, także dopasować reklamę, tylko do określonej w kilometrach grupy odbiorców z okolicznych domów. Dla lokalnej firmy, to dobra wiadomość, może ona dotrzeć z informacją o swoim istnieniu do faktycznie mieszkających w okolicy osób, aby te mogły więcej dowiedzieć się o firmie, jej produktach, a także poznać ją nieco lepiej.

źródło: http://reklama.bezwychodzeniazdomu.eu