ING Bank Śląski został aż czterokrotnie uhonorowany tytułem Instytucja Roku 2017. Jako jedyny bank otrzymał statuetkę we wszystkich możliwych kategoriach.

„Czujemy bardzo dużą satysfakcję z otrzymanych we wszystkich kategoriach wyróżnień. To potwierdzenie, że nasze podejście do obsługi klienta jest właściwe. To również nagroda dla naszych pracowników, którzy to podejście na co dzień wdrażają w życie.

W ING patrzymy na jakość obsługi szerzej – od lat mówimy o doświadczeniach klienta i wrażeniach po kontakcie z bankiem. Uważamy, że banki dzisiaj potrzebują uważnego wysłuchania klientów i wykorzystania  ich opinii. Dlatego nie tylko pytamy klientów o zdanie, ale tworzymy razem z nimi innowacyjne rozwiązania. Dzięki temu możemy oferować im to czego potrzebują, w formie jakiej potrzebują – online, mobilnie, zdalnie” – powiedział Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego, odpowiedzialny za część detaliczną.

Ranking Instytucja Roku 2017 powstał na podstawie badania ekspertów portalu mojebankowanie.pl. Tytuły przyznano w następujących kategoriach:

Najlepsza jakość obsługi w placówce

Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych

Przyjazne otwarcie konta przez internet https://www.ingbank.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-osobiste-direct#jakotworzyc

Przyjazne otwarcie konta firmowego https://www.ingbank.pl/male-firmy/konta-firmowe#jak_otworzyc