Groupon Sp. z o.o. powołał nowego Dyrektora Zarządzającego. Krzysztof Wnęk, który objął to stanowisko w lutym 2017 roku, skoncentruje się na strategicznym rozwoju firmy oraz aktywizacji działań marketingowo-sprzedażowych. Groupon planuje umacniać swoją pozycję platformy sprzedażowej, która jako jedyna w branży oferuje klientom bogatą ofertę usług lokalnych i turystycznych w konkurencyjnych cenach.

Podwaliny w postaci codziennego biuletynu ofert, pozwoliły Groupon na zbudowanie marki będącej synonimem mądrej oszczędności. Przez ostatnie lata firma rozwijała pakiet usług, skupiając się na jakości dostarczanych zakupów i wychodząc ponad codzienny biznes newsletterowy. Obecnie Groupon podejmuje wysiłek przekształcenia nawyku klientów do przeglądania ofert, w nawyk codziennych, wyjątkowych zakupów, a sama platforma ma stać się marketingowym i transakcyjnym napędem dla lokalnych przedsiębiorstw. Platforma groupon.pl pozwala na wyszukiwanie tysięcy ofert w polskich miastach, niezależnie czy poszukujemy pomysłu na weekend, usługi wymiany oleju samochodowego po drodze do pracy czy też dobrej, włoskiej restauracji idealnej na kolację z teściami. Groupon przychodzi z pomocą, zawsze gdy poszukujemy ciekawej, lokalnej oferty.

„Zostać pierwszą firmą, która naprawdę przeniosła lokalną sprzedaż do świata online – byłoby wyjątkowym dokonaniem” – mówi Wnęk. „Z każdym rokiem Groupon jest coraz bliżej celu. Za nami sporo doświadczenia, trudnych decyzji, ale przede wszystkim rozwoju. Niezwykle cieszy kwartalny, 6% wzrost w ilości usług oferowanych na poziomie EMEA[1]. Niemal 13,5 milionów ofert sprzedanych od początku naszego istnienia w Polsce i współpraca z niemal 30 000 partnerów to doskonałe potwierdzenie, że Groupon jest częścią życia dla ponad 9 milionów użytkowników w Polsce[2]”.

Przewagą operacyjną Groupon jest silny i doskonale przygotowany zespół, gotowy, by osiągać postawione przed biznesem cele. Z ponad 700 specjalistami, warszawskie biuro Groupon świadczy usługi dla 9 zagranicznych rynków i lada dzień poszerzy swoją działalność o kolejną lokalizację Centrum Usług Wspólnych Groupon. „Mam ogromne szczęście pracować
z utalentowanymi i oddanymi ludźmi, który nie tylko dbają o budowanie wyjątkowej firmy, ale przede wszystkim o klientów, biznes i społeczności dla których pracujemy. Zadowolenie klientów na poziomie 81%[3] jest wartością, z jakiej możemy być dumni po ponad 6 latach obecności na polskim rynku”.

Krzysztof Wnęk związany jest z Groupon od czerwca 2012 roku. Przez ostatnie lata odpowiedzialny był za tworzenie i zarządzanie kompetencją Business Intelligence na ośmiu rynkach Europy i Bliskiego Wschodu. W ostatnich latach przejął odpowiedzialność za zespoły City Planning, a następnie Marketingu. Wcześniej Wnęk współpracował z firmą Asseco Poland. „Objęcie stanowiska Dyrektora Zarządzającego Groupon w Polsce to dla mnie nie tylko ogromne wyzwanie, ale także radość i zaszczyt. Korzystając z mojego dotychczasowego doświadczenia, chciałbym zrealizować wiele nowych koncepcji i planów. Mam nadzieję, że wspólnie z zespołem będziemy z sukcesem zdobywać nowe obszary rynku oraz wzbogacać ofertę tak, aby w pełni odpowiadała ona na potrzeby naszych klientów” – powiedział.

 

[1] Dane Groupon za Q4 2016r; http://investor.groupon.com/results.cfm

[2] Dane Groupon za 2016r., całkowita liczba subskrybentów groupon.pl

[3] Dane Groupon za 2016r., Groupon Customer Satisfaction Survey