Grayling Poland podpisał kontrakt z firmą Circle K Polska, dotychczas znaną jako Statoil Fuel& Retail Polska. Zadaniem agencji będzie opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej spółki, prowadzenie jej biura prasowego oraz bieżące doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz działań B2B. Projekt realizowany jest w ramach działu korporacyjnego przez zespół w składzie: Bartosz Sroka, Senior Account Manager oraz Paulina Deryło, Account Executive.

Stała umowa to już kolejny etap współpracy pomiędzy Grayling Poland a Circle K Polska. Wcześniej firmy współpracowały na zasadzie projektowej przy organizacji trzech eventów mających na celu wprowadzenie marki Circle K na polski rynek.

– Udana organizacja serii eventów rebrandingowych, w tym m.in. oficjalnie rozpoczynającego proces zmiany marki Statoil na Circle K uroczystego otwarcia pod nowym szyldem naszej flagowej warszawskiej stacji, potwierdziła zarówno ogromne zaangażowanie zespołu Grayling Poland, jak i to, że doskonale rozumie on specyfikę branży paliwowej i convenience–mówi Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska. I dodaje:– Wierzę, że wspólnymi siłami uda nam się nie tylko z sukcesem dokończyć proces wprowadzania marki Circle K na polski rynek, ale również zbudować jej silny wizerunek, który będzie w pełni odzwierciedlał naszą filozofię i wyznawane przez nas wartości.

–Z punktu widzenia specjalistów ds. komunikacji współpraca ze spółkami, które dopiero rozpoczynają swoją działalność na lokalnym rynku stanowi szczególne wyzwanie. Będziemy praktycznie od podstaw budowali rozpoznawalność marki Circle K, a to zawsze wymaga dużej odpowiedzialności. Jestem przekonana, że dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu i know-how będziemy dla Circle K solidnym partnerem – powiedziała Anna Popłonkowska, Dyrektor Działu Korporacyjnego Grayling Poland.

Circle K jest największym brandem kanadyjskiego koncern Alimentation Couche-Tard Inc., który ogłosił decyzję o stworzeniu nowej, globalnej marki Circle K, zastępując tym samym dotychczasowe: Mac’s, Kangaroo Express,Circle K, Topaz oraz Statoil.  Firma obecna jest na polskim rynku od 1992 r. (przed 1 kwietnia 2016 r.jako Statoil Fuel& Retail Polska) i prowadzi sieć 352 stacji paliw. W Europie marka Circle K widnieje na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i Danii. W tych krajach proces rebrandingu został już zakończony. Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), a w kolejnym roku rozpoczną się także w Irlandii oraz Rosji. W Polsce działania związane ze zmianą marki Statoil na Circle K potrwają do końca marca 2018 r.

Grayling Poland to jedna z największych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich, a także Public Affairs, employer branding oraz PR w sektorach ochrony zdrowia, publicznym, finansowym i energetycznym. Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych. Tylko w minionym roku Grayling zdobył tytuł „Najlepszej Firmy PR w regionie Europy Wschodniej” w EMEA SABRE Awards, a zrealizowana przez firmę na rzecz Novo Nordisk kampania „Focus on Success” została uznana za jeden z najlepszych projektów komunikacji wewnętrznej w ramach prestiżowego konkursu „Złote Spinacze 2016”.