W największym niezależnym badaniu marek w Polsce, Gellwe otrzymało Tytuły Superbrands 2018 oraz Superbrands Polska Marka 2018, a Black Energy Drink – Tytuł Superbrands Polska Marka 2018

„Jesteśmy zaszczyceni tymi wyróżnieniami, zwłaszcza, że o przyznaniu tegorocznych tytułów zadecydowali wyłącznie konsumenci. Kluczowym kryterium było „polecanie marki”, czyli wyrażenie zaufania i uznanie jakości naszych produktów”- powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare Group.

Badanie zrealizowało ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie 10 tysięcy respondentów. Badaniem objęto prawie 2000 marek.

Gellwe to ekspert w spełnianiu zachcianek. Szeroki wybór produktów dla całej rodziny zaspokoi marzenia wszystkich. Konsumenci cenią, nie tylko doskonały smak, ale i skład produktów – brak konserwantów i brak dodatku sztucznych barwników. Gellwe jest obecne na rynku od niemal 30 lat, jest to najstarsza marka w portfolio firmy Food Care.

Black Energy Drink to napój energetyczny wprowadzony w 2011 r. Napoje energetyzujące Black Energy Drink  obecne są na 52 rynkach na świecie. Do portfolio marki należy 6 rodzajów smakowych napojów: Classic, Mojito, Zero, Sex Energy, Mango i Sake. Marka jest liderem rynku w kategorii napojów energetycznych.