Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService przekroczył liczbę 200 000 terminali płatniczych obsługiwanych w sieci pod własną marką.

Według danych na 15 czerwca 2018 r., firma procesowała także transakcje płatnicze dla ponad 65 000 terminali oferowanych przez jej partnerów na dziesięciu rynkach europejskich.

Osiągnięty wynik jest efektem realizowanej strategii firmy. Jej filarami jest dbałość o bezpieczeństwo klientów oraz wysoka jakość świadczonych usług. Jako jedni z nielicznych oferujemy naszym klientom szybki serwis i całodobowe wsparcie. Stawiamy też na szerokie portfolio rozwiązań płatniczych, w tym terminali dostosowanych do potrzeb różnych klientów – począwszy od dużych, międzynarodowych sieci handlowych, po mikroprzedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność handlową lub usługową – podsumowuje Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService Sp. z o.o.

Na polskim rynku działa około 20 organizacji bankowych i agentów rozliczeniowych, oferujących usługi akceptacji kart płatniczych. Według danych Narodowego Banku Polskiego, z końcem 2017 roku w Polsce funkcjonowało łącznie 624,6 tys. terminali POS. Uwzględniając coraz większą roczną dynamikę przyrostu liczby terminali, która w ciągu 12 miesięcy ubiegłego roku wyniosła 16,4 proc., można szacować, że aktualnie na naszym rynku funkcjonuje ich około 680 tys. Oznacza to, że eService jest operatorem niemal co trzeciego terminala płatniczego w Polsce. Jego terminale można znaleźć w największych sieciach handlowych, a także w miejscach, które nie kojarzyły się dotychczas z płatnościami bezgotówkowymi – placówkach Poczty Polskiej, kolekturach Totalizatora Sportowego, mobilnych punktach gastronomicznych, a nawet w policyjnych radiowozach.

Szybko wzrastająca liczba terminali to między innymi wynik Programu Polska Bezgotówkowa, którego eService jest aktywnym partnerem. Oferując atrakcyjne warunki pozyskania terminali, firma wspiera rozwój biznesu małych i średnich przedsiębiorstw, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie wykorzystywały w swojej działalności terminali płatniczych. Unikalną cechą oferty eService jest m.in. możliwość pozyskania nawet trzech nowoczesnych, bezprzewodowych terminali płatniczych Smart D220, które można otrzymać za darmo – na zawsze. Oprócz tego, tak jak w przypadku wszystkich terminali oferowanych w programie Polska Bezgotówkowa, przez pierwszych 12 miesięcy użytkownik nie ponosi żadnych kosztów procesowania transakcji.

Dostępność nowoczesnych form przyjmowania płatności może być istotnym elementem decydującym o rozwoju przedsiębiorstwa handlowego lub usługowego. Jak wynika z przeprowadzonych na zlecenie eService badań: „Postawy Polaków wobec form płatności”, aż 4 na 10 respondentów deklaruje, że jest w stanie całkowicie zrezygnować z transakcji, jeśli nie ma możliwości zapłacenia kartą.

Biorąc pod uwagę opinie klientów, eService stworzyła stronę www.bezgotowki.pl, dzięki której przedsiębiorcy mogą szybko i wygodnie skorzystać ze specjalnych ofert, dostępnych w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Witryna zawiera przyjazne opisy procedur wsparte wizualizacjami. W przystępny sposób prezentuje warunki umowy i oferowane terminale wraz z informacjami o ich możliwych zastosowaniach oraz korzyściach dla firm zainteresowanych ofertą. Strona umożliwia także łatwe zawarcie umowy w ramach Programu.

Dzięki współpracy z Pocztą Polską, PKO Bankiem Polskim oraz Orange Polska – partnerami zawiązanej przez eService „Koalicji liderów” – umowę na terminale oferowane w ramach programu Polska Bezgotówkowa można zawrzeć również w 524 oddziałach PKO Banku Polskiego, 742 salonach i Smart Store’ach Orange Polska, a także w ponad 4 600 oddziałach Poczty Polskiej oraz u 22 000 listonoszy wyposażonych w tablety.