Air France wczoraj i dziś. Francuska linia obchodzi 90.urodziny

AktualnościWiadomości

CotchiWarsaw rozszerza swoją sieć sprzedaży

CotchiWarsawto nowa marka na polskim rynku, a już rozszerza swoją sieć sprzedaży o kolejnych partnerów. Dzięki temu funkcjonalne torby oraz dodatki będzie można kupić również stacjonarnie. Pierwszym butikiem z produktami polskiej marki jest krakowskie Forum Mody.

Przełom listopada i grudnia był bardzo intensywny dla CotchiWarsaw. Rosnące zainteresowanie klientów oraz zapytania ze strony potencjalnych partnerów zaowocowały rozszerzeniem sieci dystrybutorów. Funkcjonalne torby oraz dodatki polskiej marki można kupić online już nie tylko w sklepie onlineCotchiWarsaw, ale również w takich e-butikach jak m.in.: www.polscyprojektanci.com, czywww.fashionality.pl.

– Od początku istnienia marki naszą największą motywacją jest pokazanie Polakom, że moda i elegancja może być funkcjonalna. Dzięki naszym nowym partnerom możemy trafić do jeszcze większej liczby osób, które na co dzień chcą łączyć elegancję z użytecznością – mówi Zuzanna Lenart, Communication Manager w CotchiWarsaw. –Co najważniejsze, rozszerzamy swoją sieć i oprócz sprzedaży internetowej będziemy dostępni również w butikach stacjonarnych. Już od początku grudnia jesteśmy dostępni w krakowskim Forum Mody. Natomiast w najbliższych tygodniach będzie można kupić nasze produkty w Toruniu, Warszawie i Zakopanem – dodaje Lenart.

Stacjonarny potencjał

Produkty marki CotchiWarsaw wyróżniają się swoimi funkcjonalnościami, m.in. teczka biznesowa w kilka sekund zamienia się w wygodny plecak, a elegancka torba posiada specjalny schowek na buty i ciuchy treningowe. To właśnie dzięki wprowadzeniu sprzedaży stacjonarnej potencjalni klienci będą mieli okazję przetestować wszystkie produkty polskiej marki przed zakupem.

– Zaprosiliśmy do współpracy markę CotchiWarsaw, ponieważ widzimy w nich ogromy potencjał. Jak żadna inna polska marka, swoimi produktami dopasowują się do stylu i tempa życia w dużych aglomeracjach. Już teraz uważamy, że jest to jedna z najbardziej pożądanych polskich marek, jeżeli chodzi o galanterię skórzaną– mówi Anna Koza z Forum Mody.

To nie koniec nowości w CotchiWarsaw. Wraz z nowym rokiem w szerokiej sprzedaży będą dostępne nowe wzory eleganckich toreb, które będą łączyły w sobie nowe funkcjonalności, m.in. organizer dla młodych mam, czy torbę na laptopa. Więcej informacji na temat marki oraz poszczególnych produktów można znaleźć na stronie www.cotchi.pl

Polecane artykuły
AktualnościWiadomości

Boehringer jest obecnie największą niemiecką firmą farmaceutyczną

AktualnościWiadomości

Producent dóbr luksusowych LVMH cierpi z powodu spadającego popytu

AktualnościWiadomości

Inżynier Boeinga stawia poważne zarzuty producentowi samolotu

AktualnościWiadomości

Skutki zbyt długich sesji gier wideo mogą być bolesne

Zapisz się do Newslettera
Bądź na bieżąco i otrzymuj najnowsze artykuły
%d bloggers like this: