Przez całe wakacje w najpopularniejszych kurortach Polski – w Sopocie, Zakopanem i Giżycku w ramach Festiwalu Visa Kino Letnie odbędą się codzienne, bezpłatne projekcje filmowe. Sponsorem wydarzenia została marka Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

Bracia Koral, młodszy brand PPL Koral, już po raz drugi wspiera organizację Kina Letniego. Miłośnicy lodów będą mogli skosztować produktów marki w kinowych kawiarniach oraz punktach sprzedaży.

Moc filmowych atrakcji 

Osoby spragnione filmowych emocji zobaczą projekcje codziennie od 1 lipca do 31 sierpnia w Sopocie i Zakopanem. Ponadto w środy i czwartki kinowe seanse zostaną zorganizowane w Giżycku. W Sopocie pokazy odbędą się na sopockim molo, w Zakopanem na Kulturalnym Placu Niepodległości obok Krupówek, w Giżycku w Ekomarinie, nad jeziorem Niegocin.

Każdy tydzień festiwalu zostanie podzielony na tematyczne dni. W repertuarze znajdą się światowe hity nagrodzone Oscarem oraz polskie superprodukcje.

Oprócz filmowych projekcji, widzowie mogą liczyć na dodatkowe atrakcje. Przez cały okres wakacji mają szanse oddać głos w Plebiscycie Publiczności na najlepszy film festiwalu oraz zdobyć cenne nagrody.

Marka Bracia Koral – Lody Jak Dawniej zadebiutowała na rynku w sezonie 2014 z okazji jubileuszu 35-lecia działalności Przedsiębiorstwa Produkcji Lodów Koral. Obecnie w portfolio marki dostępnych jest przeszło 50 produktów – oferta obejmuje zarówno lody impulsowe, familijne jak i lody na gałki do segmentu HoReCa. Systematycznie i znacząco zwiększając udziały w rynku, marka Bracia Koral – Lody Jak Dawniej oferuje konsumentom oryginalne kompozycje smakowe przygotowywane z najwyższej jakości surowców opartych na specjalnie wyselekcjonowanych recepturach. Puszysta śmietanka, prawdziwe masło, najlepszej jakości kakao, belgijska czekolada, najwyższej klasy bakalie oraz porcje świeżych i soczystych owoców to składniki, dzięki którym lody Bracia Koral choć tworzone dziś, smakują jak dawniej.