Mambiznes.pl – serwis Bonnier Business Polska, poruszający tematy młodego biznesu i start-upów, zyskał nowy logotyp i całkowicie zmienił swój wygląd. Strona główna serwisu i jego funkcjonalności zostały sprofilowane pod kątem czytelników. Celem  było stworzenie przejrzystego serwisu będącego kompendium wiedzy dla osób myślących o własnym biznesie.

– Chcemy wszystkie treści dotyczące młodego biznesu zgromadzić w jednym miejscu i stworzyć jedyne w Polsce kompleksowe kompendium wiedzy dla osób rozpoczynających przygodę z biznesem i dla tych, którzy szukają inspiracji i impulsu, by do nich dołączyć. Serwis kierujemy zarówno do osób pracujących nad nową aplikacją czy platformą online, jak i młodego przedsiębiorcy chcącego uruchomić własny food truck, restaurację czy pralnię. Wspólnym mianownikiem jest chęć postawienia na swoim i rozpoczęcia przygody z biznesem – mówi Grzegorz Marynowicz, redaktor prowadzący mambiznes.pl.

Mambiznes.pl był pierwszym serwisem w polskim internecie w całości poświęconym tematyce młodego biznesu. Misją portalu jest przyczynianie się do rozwoju przedsiębiorczości poprzez dostarczanie bezpłatnej, fachowej i kompleksowej wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Użytkownicy mogą odnaleźć treści począwszy od pomysłów na biznes, przez zagadnienia dotyczące tworzenia biznesplanu, aż po procedurę zakładania firmy i samo jej prowadzenie. Osoba odwiedzająca portal może także zdobyć wiedzę o możliwościach finansowania działalności gospodarczej oraz poznać portrety przedsiębiorców, którzy odnieśli sukces w biznesie.

Nowa wersja portalu jest połączeniem szeroko zakrojonej tematyki związanej z zakładaniem i prowadzeniem firmy, skupia treści publikowane dotychczas na serwisach: osobyprawne.pl, twoja-firma.pl, podatek.pl i mambiznes.pl.

– Nowa odsłona mambiznes.pl to element porządkowania internetowego portfela naszej grupy. Za nami w tym roku już wielki relaunch strony Pulsu Biznesu, planujemy także duże przebudowy prnews.pl, największego w kraju serwisu dla branży bankowej, oraz pit.pl i vat.pl, największych serwisów podatkowych w Polsce – tłumaczy Przemysław Barankiewicz, Chief Digital Officer grupy Bonnier Business Polska.

Nowy mambiznes.pl wyróżnia się przejrzystym i intuicyjnym layoutem. Strona główna serwisu dostosowana jest do potrzeb i zainteresowań użytkowników. W menu głównym znajdziemy sekcje: Własny biznes, Finansowanie, Katalog start-upów, Przydatne informacje i Forum. Poniżej prezentowane są najważniejsze informacje i tematy dnia oraz sekcje tematyczne:  katalog start-upów, historie sukcesu, pomysł na biznes i poradniki. W prawej kolumnie serwisu wyeksponowano informacje o najważniejszych wydarzeniach branżowych oraz Katalog inwestorów.

– Chcieliśmy, by nowy serwis był jeszcze bardziej funkcjonalny dla czytelników – mówi Grzegorz Marynowicz. – Nowy mambiznes.pl ma być odpowiedzią na konkretne potrzeby młodych osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą. Mamy nadzieję, że poprzez ten portal dołożymy swoją cegiełkę do rozwoju polskiej przedsiębiorczości – dodaje.