Wyróżnij się albo zgiń. To odwieczna zasada, która od zawsze  przyświecała specjalistom od marketingu i PR.  Niestety, jej realizacja staje się coraz  trudniejsza. W świecie promocji, w którym nic już nie potrafi zaskoczyć, pełnym przerysowanych i udziwnionych kreacji, oraz braku zaufania do tradycyjnej reklamy, do łask marketerów wraca autentyczność. I jak widać po reakcjach  ich klientów, to się opłaca!

Ten trend jest widoczny na każdym „styku” klienta z marką. Personalizacja, autentyczność i wiarygodność to wyznaczniki współczesnej marki przyjaznej klientowi. Przy takim założeniu specjaliści od szeroko rozumianej komunikacji marketingowej muszą poszukiwać nowych, innowacyjnych narzędzi. Narzędzi, które pozwolą  w sposób maksymalnie organiczny docierać z przekazem do klienta. Taki właśnie sposób dotarcia oferuje rozwiązanie zaproponowane przez Ochy &Achy PR PACK.

Ochy &Achy PR PACK to innowacyjna usługa dzięki której każda marka, może budować autentyczne i wiarygodne kampanie reklamowe w oparciu o zasięgi aktywnych użytkowników MS. Co istotne, może to robić bez dużego budżetu! – wyjaśnia Justyna Lulkiewicz z Ochy &Achy PR PACK – Idea Ochy &Achy PR PACK została ” zapożyczona ” ze starej i dobrze znanej dziennikarzom wysyłki kreatywnej. Jednak w  przypadku naszej usługi, produkty trafiają nie do dziennikarzy a do aktywnych użytkowników MS, którzy zgodzą się na zrecenzowanie produktu w zamian za jego otrzymanie. Dla każdego klienta przygotowujemy  dedykowaną bazę odbiorców  (precyzyjnie dobraną listę autorów SM współpracujących z Ochy &Achy PR PACK,  dopasowanych tematycznie i posiadających odpowiednie zasięgi  ) projekt  opakowania, oraz  gwarancję atrakcyjnego sposobu dostarczenia jego produktów! Dzięki tej formie reklamy nasi klienci zamieniają  marketingowe teksty na prawdziwe emocje i wiarygodne treści – wyjaśnia Lulkiewicz

Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że dziś polecenie to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Tym bardziej wartościowa, gdy rekomendacji udziela opiniotwórcza osoba , do których niewątpliwie należy zaliczyć przedstawicieli  influencerów.