Aurabilia jest pierwszą w Polsce firmą art consultingową, która kompleksowo prowadzi klienta prywatnego i korporacyjnego przez proces zakupu sztuki. Aurabilia umożliwia dobór obiektów, które podkreślą to, co najlepsze w architekturze wnętrza. Firma oferuje spersonalizowaną selekcję i dostęp do unikalnych prac z najlepszych polskich galerii. 

Metoda pracy Aurabilii polega na bliskiej współpracy z najważniejszymi polskimi, prywatnymi galeriami oraz najbardziej obiecującymi lub już funkcjonującymi w kanonie polskiej sztuki artystami, którzy zdecydowali się prowadzić swoją karierę samodzielnie. Aurabilia penetruje pierwotny, ale także wtórny obieg sztuki, bacznie obserwując aukcje i oferty domów aukcyjnych. Z szerokiego spektrum źródeł wyławia prace tworzące spójną narrację, odpowiadające potrzebom klienta, mieszczące się w ramach założonego budżetu (chętnie obalając mit, że musi on być imponująco wysoki). Co ważne, firma działa w pełnym poszanowaniu kodeksu środowiska, odcinając się od spekulacji i nieodpowiedzialnych form kupowania dzieł. Klienci Aurabilii korzystają z jej usług, ponieważ zyskują dostęp do prac o potwierdzonej wartości, zróżnicowanej oferty i kompetentnego głosu doradczego.

Dorota Buczkowska, fot. Budzik Studio_dzięki uprzejmości NAP_2

Na działania Aurabilii warto spojrzeć w kontekście tego jak dziś myśli się o materialności. Przedmioty, którymi się otaczamy to już nie tylko funkcjonalne obiekty lub proste wyznaczniki materialnego statusu. To również zbiory opowieści, odniesienia kulturowe, coś, co mówi o nas i wyznacza nasz indywidualny rys, zestaw wartości. Dlatego też warto poświęcić wyborowi sztuki namysł i uwagę, a także skorzystać z fachowej porady,  jakie decyzje zakupowe podjąć, by nie stracić kapitału.

Dorota Buczkowska, fot. Budzik Studio_dzięki uprzejmości NAP_4

Aurabilia została założona przez Annę Theiss i Beatę Niemczuk – ekspertki działające na tym polu, jak również świadczące usługi z zakresu budowania strategii i komunikacji, od ponad 15 lat. W swoim portfolio mają one projekty dla Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Muzeum Narodowego, Instytutu Adama Mickiewicza, Instytutu Polskiego w Düsseldorfie, fundacji korporacyjnych, funduszy inwestycyjnych, grup wydawniczych, deweloperów z sektora premium, renomowanych kancelarii prawnych i biur architektonicznych.