Audi kontynuuje trwające już szesnaście lat partnerstwo z klubem piłkarskim Bayern Monachium i wraca do idei Audi Summer Tour. Tegoroczny plan tej imprezy zakłada rozegranie trzech pokazowych meczy  z czołowymi europejskimi drużynami. Tourneé rozpocznie się krótkim postojem
w Klagenfurcie, po którym, 23 lipca br., monachijski zespół odleci do Stanów Zjednoczonych.

Wspierany przez Audi Bayern Monachium, pod koniec lipca tego roku weźmie udział w Audi Summer Tour. W meczu otwarcia w Klagenfurcie, przeciwko drużynie obecnych mistrzów Niemiec wystąpią zwycięzcy ligi francuskiej, Paris Saint-German. Następnie, 23 lipca, najbardziej utytułowany niemiecki klub piłkarski odleci do Stanów Zjednoczonych. To będzie trzecia już wizyta Bawarczyków w USA w ramach Audi Summer Tour. Poprzednie miały miejsce w latach 2014 i 2016. 25 lipca, w ramach amerykańskiej części tournée, drużyna z Monachium zagra w Filadelfii
z Juventusem Turyn. Natomiast ostatni mecz, zaplanowany na 28 lipca w Miami, stanie pod znakiem ponownego spotkania Bayernu ze swym dawnym trenerem, Pepem Guardiolą, który teraz poprowadzi przeciw nim swych obecnych podopiecznych, Manchester City. Wszystkie trzy pokazowe mecze z udziałem najlepszych europejskich zespołów piłkarskich są częścią rozgrywek światowego turnieju “International Champions Cup” (ICC)

„Jako długoletni partner Bayernu Monachium bardzo się cieszymy, że w roku 2018 po raz kolejny możemy wspierać ich letnie tournée” – mówi Bram Schot, szef marketingu i sprzedaży AUDI AG. „Nasza marka symbolizuje przede wszystkim wrażenia i niezapomniane chwile klasy premium. Stąd mecze rozgrywane podczas Audi Summer Tour to idealne miejsce spotkań naszych klientów i kibiców Bayernu. Do tego dochodzą jeszcze niezmiernie ważne dla czterech pierścieni potencjał i znaczenie amerykańskiego rynku.”

„Audi Summer Tour to kluczowy element strategii naszej obecności na światowych arenach, wspierający globalny rozwój marki jaką jest Bayern Monachium. Wraz z Audi chcemy dać kibicom piłki nożnej w USA możliwość ujrzenia naszej drużyny z bliska i goszczenia nas na ich własnych boiskach” – dodaje Jörg Wacker, członek zarządu FC Bayern München AG ds. międzynarodowych i strategii.

W ramach tournée odbędzie się również szereg imprez dla kibiców, w których wezmą udział legendy bawarskiej drużyny, m.in. Lothar Matthäus. Audi jest partnerem klubu od roku 2002, a od 2011 ma tytuł partnera strategicznego FC Bayern München AG. Zarówno piłkarze, jak i działacze Bayernu jeżdżą oficjalnie samochodami marki Audi. „Audi Fanclub FC Bayern” jest największym na świecie futbolowym fanklubem.